eitaa logo
🎭... Aurora.Mikaelson.
42 دنبال‌کننده
782 عکس
352 ویدیو
7 فایل
آرورا مایکلسون؛از خانواده اصیل "مایکلسون" ها. isfp . 9w1 . 964 عمارت ممنوعه؟!شما فقط تا دم در میاید. پیوی: @Yuu_san
مشاهده در ایتا
دانلود
🎭... Aurora.Mikaelson.
اوف،اوف اوف اوف.
حقیقتا این سکانس نمیدونستم بخندم،پاره شم یا چی....در هر صورت کلاوس خیلی منه...🤣🤣🤣
نت ملی نشده من هنوزم میتونم جاهای دیگه رو باز کنم
پول با سرعت E میاد با سرعت 4G میره.
هدایت شده از چایِ تلخ
برا من که هیچی نمیاد
ظاهرا برخی نقاط کشور خیلی نت ضعیف شده و کلا ملی شده
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
🚨 فوری و مهم پیام مردمی در مورد اتفاقات امروز آبدانان: سلام در مورد آبدانان این پیام رو خواهش می کنم تو کانالتون بذارید. من معلمم و آبدانان هستم و همه چیز رو خودم به چشم دیدم. تجمع امروز یه تجمع مثل تجمع اصفهان بود که اصلا توسط نهادهای رسمی برنامه ریزی شده بود. جمعیت پر از آقایون حزب الهی و خانم های چادری و حتی بچه های کوچیکشون بود و خیلی از مسیولین هم تو تجمع بودند. تجمع اعتراضی خیلی خوب و مسالمت آمیز داشت پیش میرفت و مطالبات بیشتر پیرامون کشاورزی و خشکسالی و بیکاری بود. مردم به پلیس گل میدادن و پلیس هم گل میداد و...(کلیپهاش هم حتی پخش شده) از اواخر تجمع و نزدیکهای غروب یه تعداد آدمی که صورتهاشون رو پوشونده بودن(که نصفشون زن بودن ولی در کمال تعجب لباسهای مردونه پوشیده بودن) اومدن تو جمعیت و شروع کردن به شعارهای ناجور و سنگ زدن و... تا چند دقیقه مردم واقعا فکر می کردند دوربین مخفیه و کسی داره دوربین مخفی میگیره. حتی خودم همین فکر رو کردم. یه هویی شروع کردن به آتیش زدن و رفتن سمت فروشگاهها و غارت فروشگاهها متاسفانه سلاح داشتن و شروع کردند تیراندازی کور به سمت مردم که خیلی دردناک بود و خیلی از بچه ها و زنها زیر دست و پا میفتادن. با تاریک شدن هوا پستهای برق رو در نقاط مختلف شهر آتیش زدن و برق خیلی جاها فطع شد که خیلی فضای بدی بود و واقعا همه حس ناامنی داشتیم. مردم و حتی نیروهای امنیتی شوکه شده بودند و همین باعث شد کمی طول بکشه جمع کنند اونهارو. لابلای مردم شهر قایم میشدند و شهار میدادند و پلیس به خاطر حضور خانمها و بچه ها که اکثرا هم چادری بودند حتی نمی تونست گاز اشک آور بزنه. بعد از این با رفتن مردم به خونه هاشون و تنها شدن اون جمعیت خرابکار پلیس باهاشون درگیر شد و خیلی هاشون رو دستگیر کرد و حتی مردم هم دنبالشون کردن تو کوچه پس کوچه ها گرفتنشون و شهر آروم شد و برق رو هم وصل کردند بچه های اداره برق. خلاصه تظاهرات مردمی و رسمی رو به گند کشیدن و الان هم دارن تو تلگرام و اینستاگرام مصادره اش می کنند و کلا وارونه جلوه میدن. تمام کلیپهایی که میبینید مردم و حتی کلی خانم چادری دارن شعار میدن صدا گذاری شده و شعار اصلی شعارهای دیگه بوده. متاسفانه تیراندازی کور هم کردند و من شنیدم چند نفر شهید شدند ولی خبر دقیق ندارم. خدا به همه مردم ایران رحم کنه با این دشمنای خبیثی که داریم @farsitweets
https://eitaa.com/BitterTea/1562 اعتراض غیرمسالمت امیز به نظر تو چیه؟
به نظر من اعتصابه
بست نشینی عه
نه اسیب به اموال عمومی و بند اوردن خیابون ها و با قمه حمله کردن به پلیسی که اندازه نصف خط فقر حقوق میگیره و ...... این اسمش اغتشاش عه