eitaa logo
گالیور نیوز
1.1هزار دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
4هزار ویدیو
8 فایل
گالیور نیوز مرجع بروز ترین اخبار گاهی طنز گاهی جدی😜🤨 #مستقل ادمین: @saeidsharifi #کپی_بدون_ذکر_نام_حلال_با_ذکر_صلوات
مشاهده در ایتا
دانلود
🔶 شلوار سه‌خط تازه گرم شده؛ کفشاشم درآورده ✌ 🔻همـ بخنـد ، همـ آگـاه شـۅ 🤣 @tanzist
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمریکا تاوان حمایت از رژیم صهیونیستی را می‌پردازد.
۲هــــزار آواره در بیمارستان الاندونیسی سخنگوی بیمارستان غزه به الجزیره: - مجروحین زیادی در بیمارستان الاندونیسی بستری شدند که اشغالگران اطراف آن را هدف قرار دادند ـ امروز ما خدمات اولیه را از دست داده ایم و بیمارستان ها قادر به انجام وظایف خود نیستند - در مورد عدم تمایل بین المللی به کمک به بخش بهداشت، علامت سوال وجود دارد. - مجاورت مجتمع پزشکی النصر در شمال شهر غزه هدف قرار گرفته است. - اشغالگران اسرائیل در تلاشند تا سیستم بهداشت و درمان را از کار بیاندازند - فقط چند ساعت تا از کار افتادن بیمارستان کمال عدوان مانده ـ امروز 3 آمبولانس هدف قرار گرفتند - سحرگاه امروز مجتمع پزشکی الشفاء مستقیماً مورد هدف قرار گرفت ـ تعداد آوارگان داخل بیمارستان اندونزی بیش از 20،000 نفر است - آنچه می بینیم نشان می دهد که اشغالگران در مورد آتش‌بس موقت دنیا را فریب می دهد ‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انفجارهای خشونت آمیز اشغالگران در اطراف بیمارستان الاندونیسی همچنان ادامه دارد
⚠️️ترساندن مردم از جنگ در شرایط فعلی منطقه، نوعی خیانت است!!! 🔹ظاهرا آقایان ظریف و روحانی که در دوران فاجعه‌بار مدیریتی خود با دروغِ «برداشتن سایه جنگ از روی کشورمان» مردم را فریب داده‌اند، امروز که مدیر نیستند نیز میخواهند مردم را با ترس از جنگ احتمالی فریب دهند تا دوباره خود را در فضای سیاسی کشور مطرح کنید، اما از این دو فرد و تمام همفکرانشان سوال میپرسیم؛ اگر اسرائیل یا آمریکا به بهانه‌های واهی به ما حمله کردند، در منطق شما باید سکوت کنیم و برویم برای مذاکره⁉️ اگر شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تنها راه تامین امنیت و حفاظت از مرزهای کشور، داخل شدن در معادلات جنگی بود آیا باید نشست و دست روی دست گذاشت تا دشمن برسد لب مرزهای ما⁉️ در کجای عمر انقلاب اسلامی ما جنگ طلب بوده‌ایم که این بار دومش باشد⁉️ چطور طی چند ماه اخیر [حتی قبل از عملیات ] که مقامات اسرائیلی مدام ایران را به حمله‌ی نظامی تهدید میکردند، فراموش کردید از هزینه‌های جنگ صحبتی بکنید⁉️ آیا ما در جنگ با داعش شرکت نکردیم و با کمترین هزینه این غده‌ی سرطانی که در اصل هدفش ایران بود را شکست ندادیم⁉️ 🔹ترس شما و بزرگی پوشالی آمریکا و متحدانش در ذهن شما، برایتان خطای محاسباتی ایجاد کرده و عقلانیت را از شما ربوده و در حال ترساندن مردم و هیجانی کردن ماجرا هستند! ❌این را بدانید انسان‌های ترسو نه محبوبیت دارند و نه حرفشان قابل اعتناست..! ✍میلاد خورسندی
البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله: ما انتظار نداشتیم که حمله به اسرائیل برای رهبران عربستان و امارات دردناکتر از حمله به ریاض و ابوظبی باشد!
🔻 ایلات بار دیگر لرزید 🔸 منابع فلسطینی از وقوع چند انفجار مهیب در بند ایلات خبر دادند. 🔸 دقایقی پیش از انفجارها، آژیر هشدار حملات به صدا درآمده بود.
🔆امام الحسن عليه السلام : العاداتُ قاهِراتٌ ، فَمَنِ اعتادَ شَيئا في سِرِّهِ و خَلَواتِهِ، فَضَحَهُ في عَلانِيَتِهِ و عِندَ المَلَأِ . 🔆عادتهای (بد) مغلوب كننده اند. پس، هر كس در نهان و خلوتهاى خود به چيزى عادت كند، آن چيز او را در آشكار و ميان جمع رسوا سازد. 📚تنبيه الخواطر ۱۱۳-۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌منجی‌های دروغین به درد این روزهای جهان نمیخورند..! ما نیاز به منجی‌ حقیقی داریم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ابوالقاسم طالبی: برخی هنرمندان چطور دربارۀ غزه سکوت کردند و نالۀ کودکان فلسطینی را نمی‌بینند⁉️
🔊ایرانی مقیم سوئد! اینم واسه خود تحقیرها که ایران رو مسخره میکردن که تو دنیا کرونا تموم بشه ایران هنوز هست !
وزارت بهداشت غزه: تعداد شهدای غزه به ۱۱۰۷۸ نفر رسید ۴۵۰۶ نفر از شهدا کودک هستند.
حزب الله برای اولین بار با سه پهپاد انتحاری مقر صهیونیست‌ها را هدف قرار داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت طرفداران اسرائیل در سراسر جهان😉 کانال ما رو به دوستانتون معرفی کنید🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣منابع فلسطینی اعلام کردند در حملۀ جنگنده‌های صهیونیستی به یک مدرسه دست‌کم ۵۰ فلسطینی شهید شدند
ظریف خائن یا نادان؟ ظریف هیچوقت در راستای منافع ایران قدم برنداشته هیچوقت با محور مقاومت رابطه خوبی نداشته هرجا هم صحبتی کرده در پی تضعیف نظام بوده این سخنان اخیر ظریف هم که به مذاق رسانه های صهیونیست خوش امده و میگویند ظریف گفته غزه به ما چه ، در این مقطع حساس قطعا برای تضعیف چهره ایران در بین محور مقاومت و کشورهای منطقه هست حالا بنظر شما ظریف خائنه یا نادان؟ ✍ سعید شریفی
☑️ 🚨| شهادت نوه هنیه در بمباران‌های غزه "رؤی همام اسماعیل هنیه" نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که دانشجوی رشته پزشکی بود، در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به شهر غزه به شهادت رسید.
🚨شنبه ساعت 15 به وقت بیروت 16:30 به وقت تهران سخنرانی سید
انتقاد شدید انصارالله از انفعال حُکام عرب سخنگوی جنبش انصارالله یمن: 🔹نظام عربی و اسلامی حداقل مسئولیتی که دارد این است که به گونه‌ای عمل کند که در برابر جنایات صهیونیست‌ها بازدارندگی ایجاد کند. 🔹اگر صهیونیست‌ها موضع قاطعی علیه خود می‌دیدند، جرات ارتکاب این جنایات را نداشتند. 🔹ما در یمن به مسئولیت خود در برابر خداوند و در قبال فلسطین با هر هزینه و بهایی که باشد، عمل می‌کنیم. 🔹امیدواریم که اعراب و مسلمانان در مواضع خود به صورت ریشه‌ای بازنگری کرده و این نکته را درک کنند که این جهان تنها به کسی احترام می گذارد که به خود و ملت و مسئله خود احترام بگذارد.
🚨هم اکنون غرب غزه درگیری شدید و خونین گروه های فلسطینی با ارتش درحال پیشروی اسرائیل در مجاورت بیمارستان الشفاء
♦️‌شرایط داخل بیمارستان «الشفا» غزه 🔹‌مدیر بیمارستان «الشفا»: هیچ کمکی وارد شمال نوار غزه نشد، وضعیت به تمام معنا غم انگیز است 🔹‌بیماران و مجروحان، تمام راهروهای بیمارستان را اشغال کرده اند و ما نمی توانیم عمل جراحی انجام دهیم 🔹‌آوارگان داخل بیمارستان بدون غذا و آب هستند، ما می ترسیم که ارتش اشغالگر بیمارستان را بمباران کند و آن را روی سرمان خراب کند 🔹‌مجروحانی می بینیم که اعضای بدنشان تکه تکه شده و زخم های عمیقی دارند.
🔴ران بن یشای، تحلیلگر نظامی روزنامه یدیعوت: هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر فروپاشی سازمان حماس در غزه وجود ندارد و اسرائیل هنوز هیچ جنگجویی از آنها را ندیده که دستانش را به نشانه تسلیم بالا آورده باشد.