eitaa logo
مبشرصبح
2هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.1هزار ویدیو
69 فایل
ارتباط با حقیر @shafieihasan سوابق علمی » طلبه سطح عالی » کارشناسی تاریخ اسلام » کارشناسی ارشد تاریخ و سیره اهل بیت علیهم السلام » دکتری تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی » و همچنین در گرایش های مختلف تاریخ در حوزه و دانشگاه مشغول تدریس و پژوهش می باشم.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از استاد عابدینی
📌 انتقاد یا انتقام 🗳 🎙 🔻تبیین و تخریب مرز بسیار ظریفی دارد. اگر انسان به دنبال این باشد که نامزد انتخاباتی مطلوب خودش را به کرسی بنشاند، حتی به قیمت اینکه نسبت به نامزد انتخاباتی دیگر در قلوب مومنین نفرت ایجاد کند؛ امام رضا علیه السلام قسم خوردند که عذاب او از دنیا شروع می‌شود و به آخرت محول نمی‌شود، لذا مواظب باشیم که وقتی داریم تبیینی انجام می‌دهیم سخن ما، انتقاد است یا انتقام؟ تفاوتشان یک دال و میم است در لفظ ولی در عمل مرزشان خیلی نزدیک است. ⏺ صوت کامل جلسه ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 Eitaa.com/joinchat/366215168Cc0e81daf3e
🔰طرفدار متعصب یا طرفدار منصف؛ مسئله این است! ⚠️این مطلب را تقریبا ۱۶۱ هفته پیش نوشتم (حساب کنید چند روز پیش میشه😊) و کماکان همان نظر را دارم، هم در فوتبال به عنوان یک پرسپولیسی ❤ هم در انتخابات به عنوان یک انقلابی ❤️‍🔥 در انتخابات ادوار گذشته هم بر این پایبند بودم، الان هم بر همان منوالم، بچه های جبهه انقلاب برایم محترم هستند و آنها را ذخیره نظام می دانم و حکیمانه نمی دانم که این ذخایر را به اسامی و برچسب های مختلف تخریب کنم و لو به قیمت فحاشی به خودم. ⬇️لطفا پست بعدی مطالعه بفرمایید⬇️ 🇮🇷 را همراهی بفرمایید. https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
🔰طرفدار متعصب یا طرفدار منصف؛ مسئله این است! 🟥همه ما بارها کل کل ها و رجز خوانی های هواداران ورزشی خصوصا فوتبال را در ایران دیده ایم. گاهی اوقات خسته هم شده ایم. شاید هم خودمان هم آتش بیار این فضا شده باشیم. 🟦در قاموس طرفداری و هواخواهی بحث حمایت از تیم خودمان نصف داستان هست نصف مهم ترش این است که به هیچ وجه نباید برای تیم رقیب تره خورد کنی و یا امتیازی برای او قائل شوی بلکه از هر ابزاری برای به لجن کشیدن رقیب باید استفاده کنی. بطور مثال اگر روزی رقیب بهتر بازی کرد و پیروز شد حتما باید برای تخطئه و بی ارزش نشان دادن بازی خوب رقیب باید او را به هر چه دم دست هست متهم کنی از اینکه داور را خریدی، یا فدراسیون به نفع تو گرفته، وزیر با شماست، دوپینگ کردید و یا هر چیز دیگری ... اما اگر ما بردیم خودمان تلاش کردیم، خودمان جنگیدیم، ربطی به داور و فدراسیون و دوپینگ و شانس هم نداره. 🟥 دیدید استقلالی ها اگر ببازند از ، همین را می گویند در آخر هم به دو ستاره اشاره می کنند و می گویند هر وقت دو ستاره گرفتید بیایید حرف بزنیم پرسپولیسی ها هم اگر از ببازند همانها را می گویند و در آخر هم به عدد شش اشاره می کنند می گویند هر وقت تونستند جبران کنید بیایید حرف بزنیم. 😁 ⬛️تداوم این مسیر اوضاع را وخیم تر می کند مثلا زمانی که یکی از این تیم ها در رقابت بین المللی حضور دارد، آرزوی شکست آن را می کنیم😔 و طرفدار تیم کشور دیگر می شویم، چرا؟! چون تعصب جاهلانه ما منافع ملی را فدای کل کل های پیش پا افتاده دورنی می کند. می دونم دیدیم که میگم. 🟦چرا نمی پذیریم که رقیبمان گاهی از ما بهتر است لذا نتیجه هم می گیرد! چرا حاضر نیستیم اشتباهات تیم خودمان را ببینیم؟ چرا نمی توانیم صادقانه تحلیل و قضاوت و داوری کنیم؟! چرا امتیازات نقاط قوت رقیب نمی بینیم؟! ⬅️ چرا یک بام دو هوایی هستیم؟ چرا استانداردهای چندگانه داریم؟ چرا مبنای منطقی نداریم که همیشه بر اساس آن حرکت کنیم؟ ⬅️داستان ما در بحث های سیاسی حتی اجتماعی داستان هواداران تیم های ورزشی است. بین ما مشهور است طرفداری خوب است که متعصب باشد، یعنی اگر بخواهیم از طرفداری تعریف کنیم میگیم هست. ⁉️چرا در عین نمی توان هم بود. هر تیمی خوب بود ازش تقدیر شود، تشویق شود، از رفتار خوبش از تصمیم بجایش، از موضعگیری مناسبش از استراتژی مدبرانه اش حمایت شود. آیا این تشویق خیانت به تیم خودی است؟! حتما باید رقیب، داور، فدراسیون، زمین و زمان بخاطر رقابتمان متهم کرد؟ ⚠️این تعصب در تحزب و پرستش اقطاب، مخصوص قشر خاصی نیست هر کجا باشد مخرب است. در هر فضای باشد مضر است. در عالم سیاست هم همینطور است. فرق هم ندارد. از منتهی علیه راست گرفته تا انتهای چپ،از سبز تا بنفش، از اصولگرا تا اصلاحات، از بهاریون تا اعتدالیون حتی پایداری. تعصب و چشم بستن روی حقایق و خفه کردن انصاف بدترین، پلیدی هست. و قطعا مسیر هلاکت را هموار می کند. 🟠راستی نمی شود هم بود هم ؟! ✅قبول دارم سخته ، چون از همه طرف کتک خواهی خورد و متهم خواهی شد، هم رقیب هم رفیق ولی وجدانت برای اخلاق و اصولت کف می زند. و این می ارزد به همه سختیها. 🔺خودم سالهاست از رفقا بخاطر تذکراتی این چنینی بیشتر طعنه خورده ام تا از رقبا، می شوم اما احساس حقارت نمی کنم، می دانم دو دوزه باز نیستم، به قول قدیمی ها تکلیفم با خودم روشنه و روم میشه جلوی آئینه خودم ببینم. 🇮🇷 را همراهی بفرمایید. https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
سلام علیکم 💐 اگر احساس کردید « » مفیده به دوستانتون هم معرفی فرمایید. 🌺 https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
🔰مقام معظم رهبری: بصیرت یعنی تشخیص خط درگیری با دشمن؛ 🔸بصیرت در این دوران و در همه‌ی دورانها به معنای این است که شما خط درگیری با دشمن را تشخیص دهید؛ 🔹کجا با دشمن درگیری است؟ بعضی‌ها نقطه‌ی درگیری را اشتباه میکنند؛ خمپاره و توپخانه‌ی خودشان را آتش میکنند به سمت یک نقطه‌ای که آنجا دشمن نیست، آنجا دوست است. بعضی‌ها رقیب انتخاباتی خودشان را «شیطان اکبر» به حساب می‌آورند! شیطان اکبر آمریکاست، شیطان اکبر صهیونیسم است؛ رقیب جناحی که شیطان اکبر نیست، رقیب انتخاباتی که شیطان اکبر نیست. 🔸من طرفدار زیدم، شما طرفدار عمروئی؛ من شما را شیطان بدانم؟ چرا؟ به چه مناسبت؟ در حالی که زید و عمرو هر دو ادعای انقلاب و اسلام میکنند، در خدمت اسلام و در خدمت انقلابند. خط درگیری با دشمن را مشخص کنیم. 🔹گاهی هست که یک نفری در لباس خودی است، اما حنجره‌ی او سخن دشمن را تکرار میکند! خب، او را باید نصیحت کرد؛ اگر با نصیحت عمل نکرد، انسان با او باید حد و مرز تعریف کند: خط فاصل. جدا میشویم. 🔸اگر بناست شما با همان احساساتی که رژیم صهیونیستی نسبت به جمهوری اسلامی دارد - ولو با یک ادبیات دیگری - بخواهی در مقابل جمهوری اسلامی بایستی و حرف بزنی، خب با رژیم صهیونیستی چه فرقی داری؟ اگر با همان منطقی که آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی عمل میکند، شما بخواهی با آن منطق با جمهوری اسلامی تعامل کنی، خب شما با آمریکا فرقی نداری. این مسئله جداست. 🔹اما یک وقت هست که نه، اینجوری نیست. ممکن است اختلافات، اختلافات عمیقی هم باشد، اختلافات بزرگی هم باشد، اما انسان دشمن را با غیردشمن نباید اشتباه کند؛ دشمن حساب دیگری دارد، غیردشمن حساب دیگری دارد. خط درگیری با دشمن را باید ترسیم کرد، مشخص کرد؛ این بصیرت میخواهد. بصیرتی که ما عرض میکنیم، این است. 🔰یک عده‌ای از آن طرف می‌افتند، یک عده‌ای از این طرف می‌افتند. یک عده‌ای با دشمن هم معامله‌ی دوست میکنند، فریاد دشمن را هم نمیشناسند، چون از حنجره‌ی دیگری در می‌آید؛ یک عده هم از این طرف، هرکسی که اندک اختلاف سلیقه‌ای با آنها دارد، به حساب دشمن میگذارند! بصیرت، آن خط وسط است؛ آن خط درست است. بیانات در دیدار بسیجیان استان خراسان شمالی‌ ۱۳۹۱/۰۷/۲۴ 🇮🇷 را همراهی بفرمایید. https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
🔹اگر کانالی رو دیدید که صرفاً به بهانه طرفداری از یک کاندیدای انقلابی مطالب تخریبی علیه کاندیداهای انقلابی دیگر را، منتشر می‌کند، چه در کنایه و در لفافه چه صریح؛ به نظر این حقیر، در ماندن در آن کانال تجدید نظر کنید چون صاحب کانال نه اخلاق دارد نه بصیرت و مطالب آنها را منتشر نکنید.
هدایت شده از سهیل سلیمی (مرصاد)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما ترک خانه و کاشانه نکرده‌ایم که غنیمت بدست آوریم! عضو کانال هستی؟👇 🇮🇷 @soheil_salimi 🇮🇷
هدایت شده از وحید یامین پور
▪️چند جمله درباره وحدت و تفرقه ۱.اختلاف و تفرقه خاص صاحبان نفوس ضعیف است که به جای عقل، وهم برآنها حاکم است. صاحبان نفوس جزئیه اهل حسد و تنگ نظری‌اند و مقامش مقام کین‌توزی است. ولی مقام عقل، مقام کلی است که به وحدت فرامیخواند. از این ‌جهت وحدت و یگانگی خاص مؤمنین است و نشانه‌ای از عقل. که فرمود: التودد نصف العقل(دوستی نیمی از عقل است) و امام خمینی(ره) در شرح جنود عقل و جهل، الفت را از جنود عقل و تفرقه را از جنود جهل دانسته: "الألفة و ضدها الفرقة" و خداوند در سوره حشر، پراکندگی قلوب کفار را نشانه بی‌عقلی دانسته: "تحسبهم جميعاً و قلوبهم شتى ذالك بانهم قوم لايعقلون" ۲. خودسازی در جبهه و جامعه معنا دارد و برای بیرون آمدن از جزئیت عالم ماده و رفتن به وحدت است و این مجاهده و تزکیه را نفوس جزئی برنمی‌تابند. خودسازی فردی در تعریف دین بی‌معناست چون اساس خودسازی در بیرون رفتن از خود و توسعه نفس در مقیاس جامعه ایمانی و جانشین شدن خود جمعی به جای فردیت است. ۳. رشد جامعه در تقرب به حق است که مقدمه جلب رحمت الهی است و لازمه قرب، سنخیت است و لازم سنخیت وحدت نفوس است. بنابراین هر رفتاری که مقتضی تفرقه و کدورت میان مؤمنین باشد به محاق بردن عقل قدسی و دور شدن از رحمت الهی است. ۴. جمع شدن برای امری چون کسب قدرت، اگر دنیوی و طاغوت باشد حقیقتش را در کین‌توزی و تفرقه و خودبرتر بینی آشکار می‌کند و اگر رحمانی و از عقل قدسی باشد، در مهرورزی و ایثار و دوری از بخل و شحّ نفس آشکار می‌شود و این خصلت انصار رسول الله است که رستگارانند؛ "و من يوق شح نفسه فاولئك هم المفلحون" 🖋وحید یامین‌پور ➕️ @yaminpour
وقتی مبنا نباشد اوضاع کاریکاتوری میشه دیروز عده ای بخاطر اینکه در لیست مجلس مان به یک نماینده ای که اسمش تو لیست رائفی پور بود (رائفی پور برایم محلی از اعراب در کثیری از مسائل ندارد) رای دادیم متهم به وسط خواب شدیم. امروز همانها پشت سر رائفی پور سینه می زنند و عَلَم می کشند. حالا شما بگید به این بی مبناهای مدعی چی باید گفت. 😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه حکمتی است در این مُردن، در عاشقانه ای ترین مُردن چه حکمتی است که در آغاز نگاه من به سرانجام است. 🇮🇷 را همراهی بفرمایید. https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
🔸خسارت کدورت و تفرقه میان جبهه انقلاب چه‌بسا از خسارت شکست سیاسی بیشتر است. 🔹فتنه‌ی پیش‌روی ما که شعله‌اش ایمان و اخوت ما را خواهد سوزاند، کینه و حقد و بددلی میان برادران است. 🔺هيزم این آتش نباشیم.
هدایت شده از مبشرصبح
✅چند برای ... یکی از دغدغه های بسیار مهم و ارزشمند این روز های ما " انتخاب شخص اصلح" برای تصدی ریاست جمهوری است. دغدغه ای که هم ریشه در باورهای دینی و فرهنگی دارد و هم ریشه درمبانی سیاسی و اجتماعی . گاهی انتخاب اصلح امری سهل است و گاهی کاری بس دشوار. و امروز که در آستانه انتخابات دوره جدید ریاست جمهوری قرار داریم ، می توان گفت که انتخاب شخص اصلح برای ریاست قوه مجریه امری است که نیاز به دقت و تدبُر بسیار دارد. چراکه هم شرایط خارجی ، شرایط منحصر به فردی است و هم اوضاع داخلی کشور محتاج انتخاب هوشمندانه ای است و هم حضور برخی نامزدها در بین کاندید ها ما را به دقت بیشتری دعوت می کند. برای هر انتخاب شایسته ای در هر امری نیازمند پیروی از معیارها و الگو های صحیح در آن امر هستیم. همچنین نیازمند استفاده از نظر صاحب منصبان آن رشته می باشیم. و بهره مندی از این فاکتورها امری عُقلایی و خردمندانه است. در بحث حاضر هم برای انتخاب کاندید اصلح و شایسته برای پیشبرد و و اعتلای جایگاه ایرانیان و شکوفایی هر چه بهتر تمدن اسلامی ایرانی، نیازمند بهره مندی و استفاده از معیار های و شاخصه های صاحب نظران در این مقوله می باشیم. بنیانگذار کبیر و فقید جمهوری اسلامی ایران ، از بارزترین صاحب نظرانی است که هم ظرفیت کشور و هم پتانسیل مردم مسلمان ایران را می داند و همچنین به آرمانها و اهداف والای انقلاب و شهدا اشراف کامل دارد. لذا ما می توانیم برای انتخاب اصلح و بر طرف کردن دغدغه مقدس انتخاب شایسته از منویات و اصول اندیشه راهبردی ایشان استفاده کنیم. ما برای رسیدن به مقصد، رسیدن به اهدافمان نیازمند و راهنما هستیم. خوشبختانه نقشه‌ى راه در مقابل ما قرار دارد. نقشه‌ى راه ما چيست؟ نقشه‌ى راه ما همان بزرگوار ما است؛ آن اصولى كه با تكيه‌ى بر آن توانست آن ملت عقب‌افتاده‌ى سرافكنده را تبديل كند به اين ملت پيشرو و سرافراز. اين اصول، اصول امام، اصول روشنى و شفافی است. خوشبختانه بيانات امام، نوشته‌جات امام در بيست و چند جلد در اختيار مردم است؛ خلاصه‌ى آنها در وصيتنامه‌ى جاودانه‌ى امام منعكس است؛ همه ميتوانیم مراجعه كنیم. متاسفانه برخی از ما فقط به اسم امام تمسك می كنيم و شعار می دهیم، اما اصول امام، اندیشه امام را به فراموشى سپرده ایم؛ اسم امام و ياد امام به‌تنهائى كافى نيست؛ امام با اصولش، با مبانى‌اش، با نقشه‌ى راهش براى ملت ايران يك حقیقت جاودانه است. و اگر بخواهیم به مقصد برسیم باید از نقشه راه استفاده کنیم. نمی شود نقشه راه را در جیب خود گذاشت و بدون توجه و اهتمام به آن به دنبال هدف رفت، اگر اینگونه شد قطعا گمراهی و انحراف از مسیر صحیح را به دنبال خواهد داشت. حال به صورت خیلی کلی چند نکته بسیار مهم درباره اساسی ترین اصول و شاخصه های را در حوزه سیاست داخلی، سیاست خارجی، اقتصاد و فرهنگ ، از زبان امام خامنه ای مطرح می کنم. باشد که بتوانیم از این اصول، از این شاخصه های و از این اندیشه ناب در انتخاب کاندید اصلح هر چه بیشتر استفاده کنیم. 🔅در ، اصول امام عبارت است از تكيه به رأى مردم؛ تأمين اتحاد و يكپارچگى ملت؛ مردمى بودن و غير اشرافى بودن حكمرانان و زمامداران؛ دلبسته بودن مسئولان به مصالح ملت؛ كار و تلاش همگانى براى پيشرفت كشور. ۱۳۹۲/۰۳/۱۴ 🔅در ، اصول امام عبارت است از ايستادگى در مقابل سياستهاى مداخله‌گر و سلطه‌طلب؛ برادرى با ملتهاى مسلمان؛ ارتباط برابر با همه‌ى كشورها، بجز كشورهائى كه تيغ را بر روى ملت ايران كشيده‌اند و دشمنى ميكنند؛ مبارزه‌ى با صهيونيسم؛ مبارزه براى آزادى كشور فلسطين؛ كمك به مظلومين عالم و ايستادگى در برابر ظالمان. وصيتنامه‌ى امام جلوى چشم ما است. نوشته‌هاى امام، فرمايشات امام، در كتابهائى كه متن كلمات آن بزرگوار را درج كرده‌اند، موجود است. ۱۳۹۲/۰۳/۱۴ 🔅در ، اصول امام عبارت است از نفى فرهنگ اباحه‌گرى غربى؛ نفى جمود و تحجر و نفى رياكارى در تمسك به دين؛ دفاع قاطع از اخلاق و احكام اسلام؛ مبارزه با ترويج فحشا و فساد در جامعه. ۱۳۹۲/۰۳/۱۴ 🔅 در ، اصول امام تكيه‌ى به اقتصاد ملى است؛ تكيه‌ى به خودكفائى است؛ عدالت اقتصادى در توليد و توزيع است؛ دفاع از طبقات محروم است؛ مقابله‌ى با فرهنگ سرمايه‌دارى و احترام به مالكيت است - اينها در كنار هم - امام فرهنگ ظالمانه‌ى سرمايه‌دارى را رد ميكند، اما احترام به مالكيت، احترام به سرمايه، احترام به كار را مورد تأكيد قرار ميدهد؛ همچنين هضم نشدن در اقتصاد جهانى؛ استقلال در اقتصاد ملى؛ اينها اصول امام در زمينه‌ى اقتصاد است؛ اينها چيزهائى است كه در فرمايشات امام واضح است. ۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ✅ @h_shafiei
هدایت شده از مبشرصبح
🔅در ، كمك به طبقات مستضعف و محروم ملاک اس ت كه امام آنها را صاحب انقلاب و صاحب كشور مى‌دانست. 1378/03/14 🔅 شاخص ديگر براى ، است. اگر كشورى در علم و فناورى و جلوه‌هاى گوناگون تمدن مادى پيشرفت كند، اما عدالت اجتماعى در آن نباشد، اين به نظر ما و با منطق اسلام پيشرفت نيست. امروز در بسيارى از كشورها علم پيشرفت كرده است، صنعت پيشرفت كرده است، شيوه‌هاى گوناگون زندگى پيشرفت كرده است، اما فاصله‌ى طبقاتى عميق‌تر و شكاف طبقاتى بيشتر شده است؛ اين پيشرفت نيست؛ اين پيشرفتِ سطحى و ظاهرى و بادكنكى است. 1391/07/22 اینها از اصول و حکیمانه امام راحل است. که در رسیدن به اهداف والای نظام بسیار راهبردی هستند. همچنین در انتخاب کاندید اصلح بسیار موثر و تاثیر گذار می باشد.باید ببینیم که کدام کاندید نظراتش به تفکرات الهی امام نزدیک تر است؟! باید ببینیم که سخنان و مبانی کدام کاندید در مقابل با مبانی اسلامی و قدسی امام قرار دارد؟! با این مبانی، با این معیارها ، با این اصول و شاخصه ها، با کمی دقت و تامل می توان شخص اصلح را برای تصدی ریاست جمهوری انتخاب کرد. به امید انتخاب شخص اصلح، امید برپایی تمدن ایرانی اسلامی و به امید ایرانی آباد و مقتدر و عزیز..... 🔰 نوشته شده توسط در تاریخ شنبه 18/3/92 @h_shafiei
این مطلب را در آستانه سال ۹۲ بر اساس بیانات رهبری از نظرگاه حضرت امام نوشته شد، که به مناسبت این انتخابات بعد از ۱۱ سال دوباره بازنشر کردم.
البته نکات بسیار زیادی دیگری رهبری عزیز دراین ایام اضافه فرمودند، که اگر عمری بود در ایام آتی اضافه می شود.
مقام معظم رهبری (زید عزه): 🔰ملت ایران برای حفظ منافع و تثبیت عمق راهبردی خود در معادلات پیچیده بین‌المللی و برای اینکه بتواند ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و انسانی خود را ظهور و بروز بدهد تا کام کشور شیرین شود و همچنین برای اینکه بتواند حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند، به رئیس‌جمهوری ، ، و احتیاج دارد. ۱۴ خرداد ۱۴٠۳ 🇮🇷 را همراهی بفرمایید. https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
✳️ دیده بان نفوذ 🔸24 خردادماه سالگرد آسمانی شدن بزرگ مردی است گمنام به نام حجت‌الاسلام حاج مهدی مطلبی. 🍃 طلبه جهادگری که اخلاصش زبانزد خاص و عام بود. ✳️ جوان مؤمن انقلابی که از آغاز مذاکرات هسته‌ای دولت اعتدال اقدام به روشنگری و تبین کرد. 🍃 مطلبی بدون هیچ چشم داشت و حمایتی با همراهی دوستان طلبه‌اش در این مسیر فعالیت می‌کردند که حاصل تلاش‌هایشان نگارش اولین آثار در نقد و تبیین مذاکرات هسته‌ای بود. 📚 کتاب‌های «نقد و بررسی توافقنامه ژنو»؛ «راز آنچه مرقوم داشته‌اند»؛ «عقب نشینی ممنوع» بخشی از مجاهدت‌های این طلبه شهید بود هرچند قبل از آن کتاب «بچه های محله و من و تو» را درباره شهدا نوشته بود. ✅ حاج مهدی مطلبی برای دوستانش تکیه گاه؛ برای انقلاب عمار؛ و برای مردم دلسوز و خدمت‌رسان. 👌 مهدی یک طلبه جهادگر و ایده‌آل بود که هم در علم ورزی پیشتاز بود، هم در خدمات اجتماعی و هم در عرصه روشنگری و جهاد تبیین. 🔸 سر انجام او در 24 خرداد 94 که برای تبیین و سخنرانی درباره موضوع نقد روند مذاکرات هسته‌ای در مسیر استان کردستان بود دچار سانحه شد و دعوت حق را لبیک گفت. روحش شاد و یادش گرامی. 🔰ما را در کانال همراهی بفرمایید https://eitaa.com/joinchat/2129985567C4b22f9eb1d
هدایت شده از مبشرصبح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این صدای برادرم «حاج مهدی مطلبی» است که می شنوید، شقایقی که بوی شهادت گرفت. @h_shafiei
هدایت شده از سین صاد (سعید صادقی)
👋👋 مردم ایران دعوت به اتحاد کنید و با تخریب ها علیه جلیلی و قالیباف و سایر شخصیت های انقلابی مقابله کنید فردا جلیلی یا قالیباف رفت کنار بنفع دیگری، دوستان به واسطه ی حس تنفری که توسط تخریب ها ایجاد شده رای سفید ندن به نفع اصلاحات 🇮🇷 🔻🔻🔻🔻 کانال سین صاد رو دنبال کنید https://eitaa.com/joinchat/459735098C6f43ed974a