- ندانمت که چه گویم، تو هر دو چَشمِ منی،
کـه بـی وجـودِ شـریـفـت، جــهـٰـان نـمیبـینـم.(:
- رازی کـه بـر غـیـر نگـفـتـیـم و نگـویـیـم ؛
با دوسـت بگوییم که او محرمِراز است..
- چون پرسم از پناهی، پُشتی و تکیهگاهی،
آغوشِمهربانت، از هر جواب خوشتر... :)