- چون پرسم از پناهی، پُشتی و تکیهگاهی،
آغوشِمهربانت، از هر جواب خوشتر... :)
- اگـر پوسـیـده گـردد اسـتـخـوانـم ؛
نگردد مِهرَت از جـٰـانم فراموش..*
- گر برود جـٰانِ ما در طلبِ وصلِ دوسـت ؛
حیف نباشد که دوست، دوستتر از جـٰانِ
ماست :))