خب...
امروز سالگرد یادداشت خیلیاس! 🙃
یادداشتی که توی شب پایانی نوشته شده..
توی شبی که کل شهرو دنبالش گشتیم!
شبی که شب آخر بود....!
شبی که صبح چشمانمان به راهـ خشکـ شد..
.....
توی سرمای شهـــــــــر من دنبالــــ تو بودم ولی تو حتی نبودی که دستانــــــت، دستان سرد مرا گرم کند..!💔
•
تو این سرما شهروُ دنبالت میگشتم میریخت پایین دونه دونه، دونه های اشکم...!❤️🩹
سالگرد شب آخر یا همون یادداشتمون مبارکـ..!✨