من تابحال محصول خاصی تبلیغ نکردم ،
ولی مسلما از یکسری محصولات آنلاین شاپ ها خوشم میاد و بهشون انرژی میفرستم👒
یکیشون تو تلگرامه
که خیلی وقته کارهاشونو دنبال میکنم و ریاکت میدم به پست هاشون 👍
از طرفی با وجود اینکه خیلی به خط قرمزها قائلم 💢
ولی چه تو محیط اجتماعی و چه مجازی ، سعی کردم صفا و رفاقت بین خودم و بقیه دوستام که باهام تفاوت هایی دارن ، پابرجا باشه💞
حالا تو این کاناله ، از دیروز اومدن استایل روسری هاشون رو با چادر همراه کردن که همه ی سلیقه ها در بر بگیره 🤌🏻
که خیلی کار قشنگیه👌🏻👌🏻
ولی متاسفانه بعضیا جنبه اش رو نداشتن و لفت دادن از کانالشون🤐
خلاصه
لطفا با هر سلیقه و تیپی که هستید ، از کسب و کارشون حمایت کنید 💜
بذارید عطر اتحاد و رفاقت بینمون جاری بشه 🔮
🌿 @had9797 🌿
حاد ✊🏻 ننهقاسم
متن زیارت عاشورا 🌹 توی گوشیتون ذخیره کنید 🪵 🌿 @had9797 🌿
🥀روز شانزدهم چله زیارت عاشورا 🥀
به یاد شهیدان ترور 🕊
به نیت انتخاب شخص اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیشرو 🗳
قربهالی الله🪐
🌿 @had9797 🌿
خیلی دوست دارم لیست احتمالاتم واسه تایید صلاحیت کاندیداها رو بذارم تو کانال 🤣
فعلا یه جا سیو کردم که بمونه
شاید بعدا گذاشتم😅
🌿 @had9797 🌿
هدایت شده از کانال رویداد نو
✅اخبار رسمی : وزارت کشور اسامی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد
اسامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری (به ترتیب حروف الفبا):
آقای «مسعود پزشکیان»
آقای «مصطفی پورمحمدی»
آقای «سعید جلیلی»
آقای «علیرضا زاکانی»
آقای «امیرحسین قاضیزاده هاشمی»
آقای «محمدباقر قالیباف»
@EntekhabatFouri
حاد ✊🏻 ننهقاسم
✅اخبار رسمی : وزارت کشور اسامی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد اسامی نام
اعتراف میکنم یکم سوپرایز شدم ...
باز حدس میزنم از این ۶ نفر ، دو نفر انصراف بدن و درواقع ائتلاف کنن و تهش بمونه ۴ نفر .
با توجه به اینکه چندتاشون آدمای به شدت قهاری توی بحث و مناظره هستن، احتمالا به دور دوم کشیده شدن رقابت ، هست 💫
🌿 @had9797 🌿
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اهل تبریزم و دکتر #پزشکیان را به خوبی میشناسم؛ نقطه ی قوت او در ساده زیستی و مردمی بودن و صراحت لهجه اش است ولی او همین است که میبینید.
وقتی از او درمورد عملکردش درمجلس و استخدام دخترش در پتروشیمی جم در دولت روحانی سوال شد به جای پاسخگویی اول حمله کرد و گفت همه از دولت و مجلس دزد هستیم بعد که از او سوال شد با چه مدرکی همه رو متهم به دزدی میکنید؟! به جای عذرخواهی ، مثل چاله میدون پرید بالا و گفت فساد از بالا است و سیستم فاسد است.
اما طرف مقابل مودبانه گفت آقای دکتر شما به ما اتهام دزدی زدید ولی ما شما رو به پاکدستی و نهج البلاغه میشناسیم و پزشکیان دوباره گفت مشکل از سیستم فاسد است و هرکس هم بیایید مشکل حل نمیشود و نهایتا هم وقتی دید وضع خرابه و فضا به نفعش نیست حاضر به گفتگو نشد و فرار کرد.
این آدم رئیس جمهور هم باشد تهش میگه نذاشتن و سیستم فاسده. خب اگر کسی چنین عقیده ای دارد که هرکس بیایید چیزی درست نمیشود چرا الان فکر میکند میتواند کاری کند؟! شاید هم او دنبال تغییر سیستم است. الله اعلم...
✍شیخ_فرهاد
بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇
🪐 @banooye_faatemi