حاد ✊🏻 ننهقاسم
بخدا ماهم دوست نداریم تو تاریکی از یه استاد بزرگ ادبیات توی شهرمون استقبال کنیم ؛ اما چه کنیم که نات
خب البته من برای کارگاه دکتر توکلی رفته بودم
ولی دیگه موندم و نمکگیر شدم و
گِس وات؟
🌿 @had9797 🌿
یهو در باز شد و آقای فیض وارد شدن !
درحالیکه کارگاهشون فرداست
ولی امروز اومدن و تو برنامه نشستن
و منم که کلا ذوق بودم!!!
و ایشون به طرز باحالی انگار فهمیدن و برگشتن بهم سلام دادن ✌️
🌿 @had9797 🌿
در نهایت هم خواستم که با رواننویس معروف خودشون برام یادداشت بنویسن 🙀😻
( قضیه رواننویس رو تو گفتگوی برنامهی جعبه سیاه گفتن )
🌿 @had9797 🌿
و بیتی که نوشتن :)))))
جالبه که برای هرکس به تناسب سن و شخصیتش یه بیت خاصی مینوشتن !
🌿 @had9797 🌿
گُلی خوشبوی در «
کلاس» روزی رسید از دست محبوبی به دستم ! ... کمال همنشین در من اثر کرد وگرنه من همان خاکم که هستم🌹 محبوبِ گلدهنده: نوآموزِ روایتِ «
رفت» 🌿 @had9797 🌿
کاش مسیر مدرسه رفتنم با مسیر آنهشرلی یکی بود ، که واسه این قسمت یه اسم مناسب انتخاب میکرد!
مثلا : جادهی گلگلگلی 💗
🌿 @had9797 🌿
همه فکر میکنن کار تو مدرسه استثنایی بخاطر دیدن شرایط بچههاست که سخته.
اما اشتباه میکنن!
دیدن و شنیدن حواشی و مشکلات زندگی بچهها ، به مراتب از معلولیتشون دردناکتره ❤️🩹
قلبم آخر سالی خراش برداشت ...
🌿 @had9797 🌿
هدایت شده از کانال حسین دارابی
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مهدی رسولی «هارداسان» را برای سالگرد شهادت آیت الله رئیسی خواند
🔹 «هارداسان» یعنی کجایی؟
#چله_خدمت
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
حاد ✊🏻 ننهقاسم
🎥 مهدی رسولی «هارداسان» را برای سالگرد شهادت آیت الله رئیسی خواند 🔹 «هارداسان» یعنی کجایی؟ #چله_خد
رئیسی سراسر حماسه بود
باید هم با لحن آهنگران برایش خواند...
🌿 @had9797 🌿
ما تو پیشدبستانی کار میکنیم .
عکس پرسنلی مراجعین ما این شکلیه 🙈🙈
🌿 @had9797 🌿