eitaa logo
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
407 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
211 ویدیو
11 فایل
🧕🏻حدیث‌الزهرا 🩵مامانِ آقا محمدقاسم |✍️اهل نوشتن |🎓دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان |🦻مربی کودکان با نیازهای ویژه شهید حسن باقری: باید به‌خود جرات داد...✊🏻 ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kkd16t&btn=پیام.های.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔖نتایج آزمون تیزهوشان هفتم هم اومد و از اونجایی که رفقای کلاس ششمی توی کانال زیادن، بد نیست دربارش صحبت کنیم ! 🧕🏻 خودم متوسطه اول رو نمونه خوندم و تو آزمون ورودی متوسطه دوم تیزهوشان قبول شدم 🧕🏻 اولا 🎊تبریک به اونایی که قبول شدن . ان‌شاءالله از این فرصت که وارد یک فضای علمی جدی میشید، نهایت استفاده رو بکنید . ❗️اماااا❗️ اینکه کسی از هفتم می‌ره تیزهوشان اصلا به این معنی نیست که قراره تا آخر نخبه‌ی علمی باشه و نهایتا هم با رتبه‌ی خیلی خوب بره یه دانشگاه رده بالا . ⚠️( فقط ۲۰ _ ۳۰ درصد بچه های سمپاد رتبه های خیلی بالا میارن و تو حوزه‌ی علم به درجات بالاتر میرسن) پس اگه قبول شدید، باید خیلی خیلی بیشتر از قبل به درس بچسبید که بتونید از استعداد درخشان تون نهایت استفاده رو بکنید !📚 و همچنین 🎉 تبریک به اونایی که قبول نشدن ! در یک جمله بگم : سه سال بیشتر فرصت بازی و تفریح دارید. تو این سه سال : ۱) بیخیال درس نشید. سعی کنید در حد معقول و در حالی که به خودتون و سابقه‌ای تحصیلی‌تون آسیب نمیزنید، خوب درس بخونید و بدونید که خیلیا به همین شکل وارد دانشگاه‌های خوب شدن 🎓 ۲) از فرصت استفاده کنید و مهارت یاد بگیرید. حتما برید سراغ چندتا حوزه‌ی خاص. ( مخصوصا اگه تا الان علاقه‌ی اصلی‌تون رو پیدا کردید ، محکم ازش بچسبید ) مثلا یه ورزش، یه هنر و یه مهارت رو هدف قرار بدید و جدی دنبال کنید. حتی اگه مهارت بالایی هم ندارید، توی رقابت های مختلف شرکت کنید و سطح تعامل و معاشرت و شناختتون از دنیای پیرامون رو بالا ببرید . 🌱شما الان مثل دانه‌ی کاشته شده‌ای هستید که تازه داره سر از خاک بیرون میاره. به سمت هر نوری متمایل بشید، رشدتون تا آخر در همون جهت خواهد بود . 🌱 🌿 @had9797 🌿
راهیان اربعین 🚩 اگرچه حقیقتا بهتون حسودیم میشه ولی می‌خوام یه رازی بهتون بگم که خودم ۵ سال رعایت کردم و حتی یکبار هم تاول نزدم ! 💘 اگرچه زخمی شدن تو راه امام حسین خودش یجور رزقه ولی لااقل باید مراقب پاهاتون باشید که بتونید قدم بردارید 😉 چی؟ 🌡 یه ماده چرب کننده حتما با خودتون بردارید. روغن زیتون ، روغن سیاهدانه، کرم مرطوب کننده، کرم ضد اسپاسم و گرفتگی یا.... هر چیزی که موضع رو‌ چرب کنه . موقع پیاده روی ، میانگین هر ۱ ساعت توقف کنید ، جورابتون رو‌ دربیارید، و کف پاهاتون رو محکم با اون ماده ماساژ بدید .🦶🏼 طوری که کاملا حس داغی و باز شدن رگ‌ها بهتون دست بدن ! تضمینی💝 هربار که این کارو کردید به منم دعا کنید😇❤️‍🩹 🌿 @had9797 🌿
و اما بعد تلّ زینبیه که رفتید حدیث الزهرا رو یاد کنید ❤️‍🩹 🌿 @had9797 🌿
فکر میکنید امام حسین می‌ذارن دل ما بسوزه ؟ خیییر یجوری ما رو که جاموندیم خنک میکنن که دل شماها که رفتید بسوووزه😛 هشتک بازگشت به بغل پتو 🫂 🌿 @had9797 🌿
چشمم به تقویم میوفته با خودم میگم ؛ عه ، فلان روز از صفر شد و تو واقعا نرفتیا...😭 بعد از چندین ساله اولین باره که خیلیاااا حتی اونایی که خودم تشویقشون کردم که یکبار اربعین رو امتحان کنن، رفتن ولی من نه ! ای بابا ای بابا 🌿 @had9797 🌿
حسین حقیقیZiarat Arbaeen.mp3
زمان: حجم: 17.4M
گرچه دوریم به یاد تو سخن میگوییم❤️‍🩹 🌿 @had9797 🌿
و در پایان اَللَّهُمَّ اجْعَلْنَا مِنَ الطَّالِبِينَ بِثَارِهِ مَعَ إِمَامٍ عَدْلٍ تُعِزُّ بِهِ الإِْسْلاَمَ وَ أَهْلَهُ يَا رَبَّ الْعَالَمِينَ خدايا قرار ده ما را از خواستاران خونخواهي او به همراه امام دادگر، كه اسلام و اهلش را به او عزيز گرداني، اي پروردگار جهانيان...🚩 🌿 @had9797 🌿
به دل جاده زدیم و هم‌مسیر شدیم با زائرایی که دارن از کربلا برمیگردن. تو هر منزلگاه که برای نماز توقف میکنیم، ناخودآگاه چشمم خیره میشه به کف پاهاشون که سوغاتی از خستگی و زخم رو به آغوش داره، به لباس‌هاشون که حتما غباری از تربت رو به دوش میکشه، و به چهره‌های خسته و آفتاب سوخته‌شون که گواهی هم‌قدمی با جابر روی زمین تفتیده‌ی نینواست ... و ما؟ ما سراسر حسرتیم 💔 🌿 @had9797 🌿
چهارتا طفلکی زبون بسته رو گذاشته بار نیسان و یااا الله 🙄 همش زیر لب داشتم دعا می‌خوندم واسشون 💙 🌿 @had9797 🌿
🥀❤️‍🔥دلنوشته مادر شهید دلاور امیرخانی ❤️‍🔥🥀 بسم رب الشهدا و صدیقین ⚘️السلام علیک یا اهل بیت النبوه ⚘️دلاورجان ⚘️میوه دل مادر ⚘️سلام سلامی به گرمی آفتاب به روشنی مهتاب مارو ترک کردی رفتی پیش مولامون وبه مولامون لبیک گفتی ولی میدونی جات تو این موکبها خالیه به جای خودت عکستو گذاشتن تو موکب وزیرش نوشتن ⚘️نوکر خادم الحسین ⚘️ افتخار میکنم عزیزم ،نفسم ،امیدم ،هم تواین دنیا نفسم بودی ،هم تو اون دنیا نفسم باش ودستم بگیر 😭😭😭😭 دلم خیلی برات تنگ شده ⚘️ پهلوان دلاورم آخه همه اونا که رفتن کربلا دارن برمیگردن چشمم به در خشک شده که تو هم برگردی ⚘️یل دلاورم ⚘️ هرکی که بر میگرده میپرسم دلاورو دیدی ؟؟؟ نمی دونم چرا همه دلشون میگیره آقا مرتضی با دوستاش رفته بود کربلا اونجا صدات زدن گفتن ما گمشده داریم اما بدون تو برگشتن پیدات نکردن ⚘️امیدم ⚘️ ولی پسر دایی علی به جای شما کربلاست میخواد برگرده آخه دیگه موکب ها دارن جمع میشن مهربونم😭 دیروز تو موکب امام رضا(ع) عکستو زده بودن دوستات داشتن کار میکردن چشم چرخوندم ببینمت اما ندیدم 😭 به جای تو دیدم محسن دایی داره کار میکنه بابا داره کار میکنه حسین دایی کار میکنه محمدرضا داره به جای شما نذریه جمع میکنه 😭😭😭 دلاور جونم هرکی که تو کربلاست میبینم عکستو زده رو کولش یا عکستو برداشته دستش نوشته به نیابت از ⚘️شهید دلاور ⚘️ ته دلم خوشحالم و افتخار میکنم ⚘️دلاورجان ولی دلم می گیره😭😭😭 میام روبری عکست وایمیستم میبینم دستتو گذاشتی رو سینه داری سلام میدی شاید به ظاهر به من ولی در باطن به مولامون انشاءالله شفاعتمون کنی هنوزم باور نکردم پرکشیدن تو رو آخه رفتی مشهد زیارت دیگه برنگشتی میدونم رفتی کربلا پیش همشون بودی همشون و میبینی ولی ما لایق دیدن تونیستیم بغض میکنم 🥺🥺😭😭😭😭 دلاورجونم بچه هات خیلی بهونتو می گیرن همسرت دلش میگیره آنقدر باحیاست آروم آروم اشک میرزه دلم و کباب میکنه هی بهش میگم ای منی آغلادان آغلامادا منه گلسین قادان آغلامادا هی گلیب دیزلریوی قوجاخلاما آغلامادا ⚘️خواهر ⚘️ خواهرت زینب ازفراق کربلا دل تو دلش نیست گله می کنه میگه داداش خودت دوباره رفتی کربلا منو بازم نبردی هی صدات میکنه داداش جونم پس کجایی 😭 قرار بود منو ببری کربلا به خاطر ما نرفت کربلا می گفت داداش همیشه شمارو می سپرد به من میگفت من میرم مامان و بابارو تنها نذار داداش جونم حالا که نیستی من اونارو به کی بسپرم برم داداش باغیرتم 😭😭😭 آخه این روزا خونه ما کربلاست عزیز دل مادر قربون قد بالات برم من قربونت برم که افتخار آفریدی بهمون عزت دادی دلاور بودی دلاورانه رفتی ولی جات خیلی خالیه وقتی میرم سر مزارت عکستو میبینم گریه امونم نمیده وقتی مزارتو میبینم میگم دیگه برگشتی نیست 😭😭😭 اومدم گریه کنم که تو بهم امون بدی به خدا رو بزنی گریه هامو نشون بدی من که حرفی ندارم، تو لااقل حرفی بزن نکنه تا منو دیدی سرتو تکون بدی ⚘️پهلوان دلاورم ⚘️ این شبا داری هوامونو یا نه؟! می پسندی گریه هامونو یا نه؟! می پوشونی بدیامونو یا نه؟! عزیزم حلالم کن که برات دردسرم از خجالتِ تو پایینه سرم اومدم گریه گنم میگن اون دلی که میشکنه میره حرم میشه دل من شکسته که راهی کربلا بشه مهربونم از درِ خونه ی تو برم یا نه؟! می کشی دستت رو سرم یا نه؟! ای آقا! نگیره اگه دعات دلت میاد؟! از خونه بدم سلام دلت میاد؟! اگه کربلا نیام دلت میاد ؟! وای مادر وای مادر لالایی دلاورم لالایی لالایی نابود بشه اسرائیل لالایی نابود بشه آمریکا لالایی نابود بشه منافقان داخلی لبیک یا امام حسین( ع) لبیک یا خامنه ای 🌿 @had9797 🌿
امام رضا ع بهمون گفتن : بیا ببینم به دلت چیشده؟ فکر نکنی بی‌کس و کاریا...❤️‍🩹 🌿 @had9797 🌿
چی داره این بچگی ؟ هی بری با دست‌های کوچکت مشت مشت مهر بیاری ، اینطور بچینی روی هم ، کارت که تموم شد، بری سر پروژه بعدی 🪜 🌿 @had9797 🌿