eitaa logo
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
409 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
211 ویدیو
11 فایل
🧕🏻حدیث‌الزهرا 🩵مامانِ آقا محمدقاسم |✍️اهل نوشتن |🎓دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان |🦻مربی کودکان با نیازهای ویژه شهید حسن باقری: باید به‌خود جرات داد...✊🏻 ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kkd16t&btn=پیام.های.
مشاهده در ایتا
دانلود
تو خیابون امام رضا ع، از بلندگوی یک موکبی صدا اومد: «نذری نان و ماست چکیده و خیار بفرمایید.» سطح مقاومتم اومده پایین 🤤💚
وقتی به پسرم لباس سفید می‌پوشونم: نذری _> سوپ 🍜 وقتی به پسرم لباس تیره می‌پوشونم: نذری_> ماست 🍚 😐🙄🤌
من همین الان فهمیدم که شب میلاد آقا امام کاظم ع هستش! آقا من از جام تکون نمی‌خورم تا عیدی نگیرم ✊🏻
خاله خواهرزاده‌ای اومدیم خانه‌ی گوهرشاد 🌙 سرشار از انرژی مثبت و حال خوب🍀
سرما خوردم 😷 ضعف بدن و کم‌آبی و باد ناگهانی کولر منجر به این شد که سرما بخورم و نصف روز استراحت کنم. تقریبا اولین باری هستش که بعد از مادر شدن، مریض میشم و نیاز به استراحت پیدا میکنم؛ و این یه تجربه جدیده... اینکه برای اولین بار وقتی می‌خوابم که پسرم بیداره( همیشه وقتی خواب بوده، منم خوابیدم) اینکه پسر هشت ماهم ، بی‌خبر از همه جا میاد کنارم و میخواد باهام بازی کنه، صورت به صورتم می‌ماله و خودشو لوس میکنه، علی رغم همیشه که راحت پیشم می‌خوابید، بخاطر پسرخالش نمی‌خوابه و حواسش به بازی پرته، و همه‌ی اینا بهم ثابت می‌کنه که مادر شدن سخت نیست، مادری کردن سخته...
به وقت عکس 8⃣ ماهگی ❣
پشت صحنه 😮‍💨
واقعا با آستان قدس حال میکنم👌 همه چیز در بهترین حالت ممکن، سر جای خودشه . همه چیز تمیز، زیبا، منظم و رو‌ به پیشرفت !🔋 اینجا آبخوری صحن سقاخونه است که دو جور شیر آب داره .🚰 یکی برای پر کردن بطری که بلند‌تره ( همون که خودم دستمو گرفتم زیرش)🍶 یکی برای پر کردن لیوان که کوتاه تره ( همونی که پسر کوچولو ازش آب میگیره)🥤
و در نهایت مرا مرا همراه او و در حزبش که از شهدا و شایستگان اند، محشور فرما ❤️‍🩹 ✅ نماز زیارت به نیابت از کسایی که التماس دعا گفتند اقامه شد
تجربیات سفر بذارم یا تکراری شده ؟🚞 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kkd16t&btn=پیام.های.
دم رفتن اسنپ گرفتیم برای راه آهن 🚖 راننده آدم عجیبی بود ... معتقد بود همه چیز رو مستقیما از خود امام رضا ع گرفته؛ زن، دوتا بچه، خونه، سلامتی... گفت پدر و مادر و خانمش رو میخواد بفرسته حج🕋 گفتیم پس خودت ؟ گفت: خودم هنوزم دینم رو ادا نکردم... من از آقا هرچی خواستم بهم داد ولی اون یه چیزی ازم خواست، من نتونستم بهش بدم... شغلش رانندگی بود ولی صفای باطنی و اخلاقش از خیلی از اساتید اخلاق بالاتر بود ...✨