eitaa logo
کانال حافظان زهرایی
81 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
44 ویدیو
25 فایل
بسم الله النور  ..إِنْ هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ وَقُرْآنٌ مُبِينٌ ليُنْذِرَ مَنْ كَانَ حَيًّا وَيَحِقَّ الْقَوْلُ عَلَى الْكَافِرِينَ حافظان زهرایی کانالی برای علاقمندان به حفظ قرآن🌹حاوی نکاتی پیرامون حفظ،جلسات تجوید و تفسیر و .. خادم کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۲ 🔴« حفظ قرآن را بگیرید. البته جوانها و نوجوان ها که تو مدرسه هستند و و اینها اول باید روی آنها اجرا بشود، بعد نوجوان هایی که چهارده و پانزده ساله هستند، بعد ترها وآنهایی که تا سی چهل سال سن شان هست مایوس نشوند. ما کسانی داریم که پنجاه سالگی به بعد، قرآن را حفظ کردند. البته نمی شود که حفظ قرآن در کودکی؛ اما باز هم است. پس حفظ را هم بدهید.» 🕪(بیانات در دیدار با قاریان ۱۳۷۴/۱۲/۴)
💞 💞 پيامبر خدا (صلي الله عليه و آله): هيچ كس نيست كه به فرزندش قرآن بياموزد ، مگر آن كه روز قيامت ، بر سرِ پدر و مادرش تاج پادشاهى گذاشته مى شود و دو لباس بر آنها پوشانده مى شود كه مردم، همانند آن را نديده اند. 📚كنز العمّال، ج1، ص 540
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💞 💞 پيامبر خدا (صلي الله عليه و آله): بهترينِ شما كسى است كه قرآن را بياموزد و بياموزانَد. 📚الأمالي للطوسي، ص 357 ح 739
🌾•••آیات مهدوی•••🌾 ۱۰۵انبیا👇 لَقَدْ كَتَبْنا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُونَ و همانا در (كتاب آسمانى) زبور (كه) بعد از ذكر، (تورات، نازل شده) نوشتيم كه قطعاً بندگان صالح من وارث زمين خواهند شد. ¤••••••••••••••••••••••¤ بندگان صالحی که در این آیه وارثان زمین هستند علیه السلام هستند ۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💞 💞 پيامبر خدا (صلي الله عليه و آله): هر كس كه خداوند، حفظ كتابش را به او عطا كند و گمان كند كه به كسى چيزى برتر از هديه او داده شده است، بى گمان، بزرگ ترين نعمت را ناسپاسى كرده است. كنز العمّال : ج 1 ص 518