🌼 #عاملاصلیتأخیردرظهور
🔴 ڪار موفق جمعی بلد نیستیم...
#مسیر_رشد ما باید بہ آنجا برسد ڪہ بتوانیم در روابط اجتماعی، امتحاناتمان را پس بدهیم. ولی ما فوقالعاده زرنگیم و براے اینڪہ گیرِ امتحانات #اجتماعی سخت نیفتیم، با هم ڪار #تشڪیلاتی نمیڪنیم، و ارتباطمان را در حد یڪ «سلام و علیڪ» نگہ میداریم! هر ڪسی تنهایی در ڪارش موفق است! ڪار موفق #جمعی بلد نیستیم.
📚 #استاد_پناهیان
🆔 @hagigatshia14
#ائمه_اثنی_عشر
#حدیث_لوح
♨️حدیث #لوح جابر بن عبدالله انصاري که صریحا اسم و مشخصات کامل #ائمه_دوازدگانه و جانشینان پیامبر(ص) را اعلام میکند
📒شيخ صدوق در دو كتابش آورده است:
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ الْحُسَيْنِ بْنِ شَاذَوَيْهِ الْمُؤَدِّبُ وَأَحْمَدُ بْنُ هَارُونَ الْقَاضِي رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالا: حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ جَعْفَرٍ الْحِمْيَرِيُّ عَنْ أَبِيهِ عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ مَالِكٍ الْفَزَارِيِّ الْكُوفِيِّ عَنْ مَالِكٍ السَّلُولِيِّ عَنْ دُرُسْتَ بْنِ عَبْدِ الْحَمِيدِ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْقَاسِمِ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ جَبَلَةَ عَنْ أَبِي السَّفَاتِجِ عَنْ جَابِرٍ الْجُعْفِيِّ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ الْبَاقِرِ عليه السلام عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الْأَنْصَارِيِّ قَالَ: دَخَلْتُ عَلَى مَوْلَاتِي فَاطِمَةَ عليها سلام وَقُدَّامَهَا لَوْحٌ يَكَادُ ضَوْؤُهُ يَغْشَى الْأَبْصَارَ فِيهِ اثْنَا عَشَرَ اسْماً ثَلَاثَةٌ فِي ظَاهِرِهِ وَثَلَاثَةٌ فِي بَاطِنِهِ وَثَلَاثَةُ أَسْمَاءَ فِي آخِرِهِ وَثَلَاثَةُ أَسْمَاءَ فِي طَرَفِهِ فَعَدَدْتُهَا فَإِذَا هِيَ اثْنَا عَشَرَ اسْماً فَقُلْتُ أَسْمَاءُ مَنْ هَؤُلَاءِ قَالَتْ: هَذِهِ أَسْمَاءُ الْأَوْصِيَاءِ أَوَّلُهُمْ ابْنُ عَمِّي وَأَحَدَ عَشَرَ مِنْ وُلْدِي آخِرُهُمُ الْقَائِمُ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ قَالَ جَابِرٌ: فَرَأَيْتُ فِيهَا مُحَمَّداً مُحَمَّداً مُحَمَّداً فِي ثَلَاثَةِ مَوَاضِعَ وَعَلِيّاً وَعَلِيّاً وَعَلِيّاً وَعَلِيّاً فِي أَرْبَعَةِ مَوَاضِعَ.
📚كمالالدينوتمامالنعمة ج١ ص٣۴۴
اسکن 👈 ytre.ir/8u
📚عيون أخبار الرضا ج١ ص۴۶
اسکن 👈 l1l.ir/51h6
📝به نقل جابر جعفى از امام باقر عليه السلام، جابر بن عبد اللَّه انصارى مىگويد: به محضر بانوى خود فاطمه #زهرا عليها السّلام وارد شدم در برابرش لوحى بود كه پرتوش چشم را خيره مىكرد در آن لوح نام دوازده امام بود، سه نام در روى آن و سه نام ديگر در پشت آن، سه نام در آخر آن و سه نام در حاشيه آن بود، من آنها را شمردم دوازده نام بودند، گفتم اينها نامهاى چه كسانى هستند؟
فرمود: اين نام #اوصياء است نخستين آنان عمو زاده ام و يازده تن ديگر آنها فرزندانم مىباشند كه آخرين شان #قائم است. جابر مىگويد در سه جاى لوح، محمد محمد محمد و در چهار جا، على و على و على و على در ديدم.
❣کانال حقیقت شیعه 👇
🆔 @hagigatshia14
♥️ #عاشقانهمهدوے
🎊ڪنعاڹ چراغانی شده یوسف ڪجایی
😔یعقوب می میرد ازیڹ چشم
انتظارے
🆔 @hagigatshia14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ
🌺نماهنگ شعر خوانی زیبا در مناجات با #امام_زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
🎙 با نوای #صابر_خراسانی
💔عاشقی دردسری بود نمیدانستیم...
👌پیشنهاد ویژه
💥حتما ببینید و انتشار دهید
🚩 کانال حقیقت شیعه
🆔 @hagigatshia14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ
📽 اثبات وجود امام مفترض الطاعة
در همه زمانها
🎙 #آیت_الله_میلانی
👌پیشنهاد ویژه
💥ببینید و انتشار دهید
❣کانال حقیقت شیعه👇
🆔 @hagigatshia14
#قضاوت_های_امام_علی
▪️على (ع ) ستمگر نیست
🔻هنگامى که امیرالمومنین علیه السلام از طرف رسول خدا صلى الله علیه و آله در #یمن بود، روزى چند نفر بر آن حضرت وارد شده، نزاع خود را چنین مطرح کردند:
اسب یکى از آنان گریخته و به مردى لگد زده و او را کشته است. صاحب اسب گواه آورد که اسب، خود از خانه فرار کرده است.
على علیه السلام حکم به عدم ضمان نمود اولیاى مقتول از یمن به نزد رسول خدا صلى الله علیه و آله آمده و گفتند: على در حق ما #ظلم نموده و خونبهاى کشته ما را پایمال کرده است.
پیامبر صلى الله علیه و آله به آنان فرمود: على ستمگر نیست، و براى ستم نمودن آفریده نشده است و #ولایت پس از من از آن اوست، حکم و سخنش حق، و منکر ولایتش کافر است و راضی نمیشود به ولایتش و قولش و حکمش مگر مؤمن....
📚فروع کافی ج۷ ص ٢٢۴
🔖اسکن 👈 yon.ir/9BTrY
📚تهذیب ج۱۰ ص۲۲۸
❣کانال حقیقت شیعه
🆔 @hagigatshia14
💠 مراد از #الأنزع_البطین!
🔴 این دو کلمه را پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله در مورد امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام به کار بردند ولی دشمنان #اهل_بیت و بالخصوص ابن تیمیه ناصبی، «أنزع» را ریخته شدن موی جلوی سر، و «البطین» را بزرگی شکم معنا کرده اند.
⭕️ اما این تفسیر اشتباه است؛ چون تفسیر صحیح این کنیه این است که امام علی علیه السلام 👈بُریده از شرک و سرشار از علم👉 بود؛ الأنزع کنایه از عدم راهیابی شرک در اوست و البطین کنایه از فراوانی علم، ایمان و یقین آن حضرت است.
🔹همانطور که در کتب شیعه به نقل از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله آمده است:
📒 قال رسول الله ص: يا علي أن الله تعالى قد غفر لك ولأهلك ولشيعتك ومحبي شيعتك ومحبي محبي شيعتك فأبشر فإنك الأنزع البطين 👈منزوع من الشرك بطين من العلم
📚 عیون اخبار الرضا ج٢ ص۵٢
اسکن 👈 ytre.ir/S2
📝ای علی، خداوند تو را و خاندان و شیعیان و دوستان شیعیان تو را آمرزیده است، پس مژده باد تو را که تو اَنزع بطین هستی، از شرک بریده ای و از علم سرشاری.
❣کانال حقیقت شیعه
🆔 @hagigatshia14
علی مع الحق و الحق مع علی.mp3
8.42M
👆👆
🔊حدیثی که #معاویه با شنیدن آن گفت: اگر این حدیث را شنیده بودم، تا آخر عمرم خادم #علی_علیه_السلام میشدم...‼️
#آیت_الله_قزوینی
#فضائل_امیرالمونین
❣کانال حقیقت شیعه 👇
🆔 @hagigatshia14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ
📽آیا پیامبر صلی الله علیه وآله #وصیت کردند و وصی ایشان چه کسی بود؟
(مصادر اهل سنت)
👌پیشنهاد ویژه
💥حتما ببینید و انتشار دهید
❣کانال حقیقت شیعه
🆔 @hagigatshia14
#شناخت_امام_زمان
⭕️ضرورت شناخت امام عصر:
"نجات از گمراهی های دوران غیبت"
🔅حضرت امام صادق فرمودند:
امام خود را بشناس که اگر او را شناختی، امر (فرج) چه زود اتفاق بیفتد و چه دیر، به تو زیانی نخواهد رسید.
📚غیبت نعمانی، باب ۲۵
🔅حضرت امام صادق فرمودند :
ای زُراره اگر زمان غیبت را درک کردی بر این دعا مداومت کن: «اللّهمَ عَرِّفنی حُجَّتَک فَإِنَّکَ إِن لَم تُعَرِّفنی حُجَّتَک ضَلَلتُ عَن دینی»
(خدایا حجتت را به من بشناسان که اگر به من نشناسانی از دینم گمراه خواهم شد)
📚 کمال الدین و تمام النعمه، باب ۳۳
🔺تلنگر : یادمان نرود، شمر هم امام زمانش را دید، اما نشناخت...
❣کانال حقیقت شیعه
🆔 @hagigatshia14
#پاسخ_شبهه
⁉️چرا نام امام علی در قرآن نیامده است؟
🔰این شبهه از سوی مخالفین امامت حضرت علی(ع) مطرح گردیده است تا با طرح آن حقانیت حضرت علی(ع) در مقام #امامت را زیر سوال ببرند.
🔅در جواب از این شبهه لازم است بگوییم اینکه نام حضرت علی(ع) در #قرآن نیامده دلیلی بر عدم حقانیت حضرت علی(ع) نمیباشد.
📒قرآن برای معرفی شخصیتهای الهی از سه راه استفاده کرده است:
١_ گاهی قرآن فردی را به نام معرفی کند؛
« یَا زَکَرِیَّا اِنَّا نُبَشِّرُکَ بِغُلَامٍ اسْمُهُ یَحْیَى»(مریم٧)
٢_ گاهی افرادی را با عدد معرفی کند،« و لَقَدْ اَخَذَ اللّهُ مِیثَاقَ بَنِی اِسْرَائِیلَ وَ بعَثْنَا مِنهُمُ اثْنَیْ عَشَرَ نَقِیبًا» (مائده١٢)
٣_بعضی اوقات فرد مورد نظر را با اوصاف یا ذکر داستانی از آنان معرفی کند. داستان #عزیر پیامبر و حضرت #خضر بدون ذکر نام، مویدی بر این مدعاست.
ذکر نام علی(ع) از این قسم سوّم است و قرآن مجید بارها به فضایل حضرت علی اشاره کرده است بدون آنکه نامی از آن حضرت بیاورد. مانند: آیه ولایت (مائده۵۵)، آیه مباهله ( آل عمران۶١)، آیه اولى الامر (نساء۵٩)، آیه تبلیغ ( مائده۶٧)، آیه صادقین( توبه١١٩) و...
🔹علاوه بر آن، اگر ذکر نام دلیل بر حقانیت است، نام بسیاری از پیامبران در قرآن ذکر نشده و تنها نام ٢۶ تن ذکر شده است. حال اگر نام پیغمبران در قرآن نیامده است آیا دلیل می شود که آنان پیامبر یا رسول نبوده اند؟
در حالی که قرآن میفرماید: « وَ لَقَدْ ارْسَلْنا رُسُلاً مِنْ قَبْلِکَ منْهُمْ مَنْ قَصَصْنا عَلَیْکَ وَ مِنْهُمْ مَنْ لَمْ نَقْصُصْ عَلَیْکَ ...»( غافر ٧٨)
لذا این که نام حضرت علی(ع) در قرآن نیامده دلیلی بر عدم حقانیت ایشان نیست.
♻️نکته دیگر اینکه قرآن درصدد بیان کلیات میباشد؛ همانطور که امام صادق (ع) در پاسخ به کسانی که این پرسش را مطرح کردند همین پاسخ را فرمودند.
ابو بصير گويد: از امام صادق در باره قول خدا «أَطِيعُوا اللَّهَ وَ أَطِيعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ - نساء۵٩» پرسيدم، فرمود: در باره على بن ابى طالب و حسن و حسين (ع) نازل شده است (زيرا در آن زمان همان سه نفر از ائمه حاضر بودند)، بحضرت عرض كردم:
مردم ميگويند: چرا نام على و خانواده اش در كتاب خدا برده نشده؟ فرمود: بآنها بگو: آيه
نماز، بر پيغمبر (ص) نازل شد و سه ركعتى و چهار ركعتى آن نامبرده نشد تا اينكه پيغمبر خود براى مردم بيان كرد و آيه زكاة بر آن حضرت نازل شد و نامبرده نشد كه زكاة از هر چهل درهم يكدرهم است، تا اينكه خود پيغمبر آن را براى مردم شرح داد و امر به حج نازل شد و بمردم نگفت هفت دور طواف كنيد تا اينكه خود پيغمبر براى آنها توضيح داد....
📚کافی ج١، ص٢٨۶
🔖اسکن yon.ir/cQn0N
🔸قرآن، کلیات امامت را مطرح کرده است، چنانچه در رابطه با حضرت ابراهیم می فرماید: «اِنِّی جَاعِلُکَ لِلنَّاسِ اِمَامًا قَالَ وَمِنْ ذُرِّیَّتِی قَالَ لَا یَنَالُ عَهْدِی الظَّالِمِینَ» (بقره،١٢۴) اما درباره مصادیق آن، کار را به پیامبر واگذار کرده است.
🔻پیامبر(ص) در موارد متعددی به نام حضرت علی(ع) تصریح کرده اند.
✨ایشان خطاب به عشیرهاش فرمودند:
«انّ هذا اخی و وصیّی و خلیفتی من بعدی، فاسمعوا له و اطیعوا»
📚تاریخ طبری ج٢ ص٣٢١
🔖اسکن yon.ir/OC6uh
✨در حدیث #منزلت پیامبر به حضرت على فرمودند: « أَنْتَ مِنِّي بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوسَى إِلا أَنَّكَ لَسْتَ نَبِيًّا إِنَّهُ لا يَنْبَغِي أَنْ أَذْهَبَ إِلا وَأَنْتَ خَلِيفَتِي فِي كُلِّ مُؤْمِنٍ مِنْ بَعْدِي »
📚السنه ج٢ ص۵۶۵
🔖اسکن yon.ir/Ldjlb
✨در روایتی با سند صحیح در کتب اهل سنت، قرآن و اهل بیت ش را دو #خلیفه خود معرفی کرده است
«إِنِّي قد تَرَكْتُ فِيكُمُ الْخَلِيفَتَيْنِ بعدی : كِتَابَ اللَّهِ، وَعِتْرَتِي، وَإِنَّهُمَا لَنْ يَتَفَرَّقَا حَتَّي يَرِدَا عَلَيَّ الْحَوْضَ»
📚السنه ج٢ ص١٠٢١
🔖اسکن yon.ir/mNWcG
✅بنابراین با توجه به معرفی حضرت علی(ع) در سخنان پیامبر(ص) به عنوان جانشین ایشان، وظیفه مسلمانان مشخص است و جای هیچ گونه اختلافی نیست.
اگر فرضاً در قرآن اسم امام را هم تعیین میکرد از کجا که اختلاف دیگری بین مسلمانان ایجاد نمیگشت، و از کجا معلوم که به انکار اصل دین منجر نمیشد و اگر قرآن می فرماید: «انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون» (حجر٩) یکی از معانی آن این است که قرآن بگونه ای طراحی شده است که هم راه هدایت را برای حقیقت جویان تبیین مینماید و هم این تبیین را بگونه ای به انجام میرساند که از آسیب دیگران در امان باشد و زمینه را برای تحریف فراهم نسازد و ما معتقدیم که جای دادن آیات مربوط به اهل بیت در بین آیات دیگر توسط پیامبر(ص) درهمین راستا قابل ارزیابی است.
❣کانال حقیقت شیعه👇
🆔 @hagigatshia14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ
🎥 اعتراض مردم به جانشینی عمر بن خطاب توسط #ابوبکر در مصادر اهل سنت
⁉️ادعای اجماع چگونه است؟
💥ببینید و انتشار دهید
❣کانال حقیقت شیعه
🆔 @hagigatshia14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ
📽 انجام #گناه توهین به #امام_زمان عج الله فرجه است...
#استاد_عالی
👌پیشنهاد ویژه
💥ببینید و انتشار دهید
💠 أللَّھم عجل لولیڪ ألفرج
❣کانال حقیقت شیعه 👇
🆔 @hagigatshia14
#رد_وهابیت
🔥 ابنتیمیه: جمهور علمای و امامان سلف اهلسنّت قائل هستند که خدا با چشم در قیامت دیده خواهد شد!
◾️ ابنتیمیهٔ حرّانی از کبار علمای سلفی #ناصبی است که نزد عامهٔ مخالفین شیعه چهرهای مقبول میباشد. وی در زمینهٔ بحثهای اعتقادی بسیار اعترافاتی جالبی دارد خصوصاً در زمینهٔ توحید که اعترافات وی به نفع شیعیان میباشد! او در زمینهٔ اعتقاد اهلسنّت نسبت به مسئلهٔ دیدهشدن خداوند در قیامت اعتراف میکند که این مسئله از عقاید علمای مذاهب اربعهٔ اهلسنّت و امامان سلف میباشد!
✍️ #ابن_تیمیه در جواب علامه حلی -رحمه الله- مینویسد:
🔹 أمَّا إِثْبَاتُ رُؤْيَةِ اللَّهِ تَعَالَى بِالْأَبْصَارِ فِي الْآخِرَةِ فَهُوَ قَوْلُ سَلَفِ الْأُمَّةِ وَأَئِمَّتِهَا، وَجَمَاهِيرِ الْمُسْلِمِينَ مِنْ أَهْلِ الْمَذَاهِبِ الْأَرْبَعَةِ وَغَيْرِهَا. وَقَدْ تَوَاتَرَتْ فِيهِ الْأَحَادِيثُ عَنِ النَّبِيِّ -صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ- عِنْدَ عُلَمَاءِ الْحَدِيثِ، وَجُمْهُورُ الْقَائِلِينَ بِالرُّؤْيَةِ يَقُولُونَ: يُرَى عِيَانًا مُوَاجَهَةً، كَمَا هُوَ الْمَعْرُوفُ بِالْعَقْلِ. كَمَا قَالَ النَّبِيُّ -صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ-: «إِنَّكُمْ سَتَرَوْنَ رَبَّكُمْ -عَزَّ وَجَلَّ- يَوْمَ الْقِيَامَةِ كَمَا تَرَوْنَ الشَّمْسَ وَالْقَمَرَ لَا تُضَامُونَ فِي رُؤْيَتِهِ.»
🔸 امّا اگر گفته شود دیدنخداوند در قیامت با چشمان صورت میگیرد، پس این سخن سلف امّت و امامان آن و جمهور مسلمانان از مذاهب چهارگانه -حنبلی، مالکی، شافعی و حنفی- میباشد. و همانا روایات متواتر از رسولخدا -صلّی الله علیه وآله- نزد علمای حدیث موجود است و جمهور کسانی قائل به دیدنخداوند هستند میگویند: خداوند در مقابل و به صورت واضح دیده میشود همانگونه که از راه عقل، معروف است. و همانگونه که رسولخدا -صلّی الله علیه وآله- فرمودند: «شما پرودگارتان را در روز قیامت خواهید دید همانگونه که خورشید و ماه را میبینید و در دیدن آن ازدحام نمیکنید».
📚 منهاج السنة النبوية، ج٣، ص ٣۴١
🔖اسکن bit.ly/2HqYhhl
🔴 خدا اگر دیده شود: باید جهت داشته باشد، رنگ داشته باشد، اندازه خاصی داشته باشد یعنی طول و عرض و عمق و ارتفاع خاصی داشته باشد، شکل خاصی داشته باشد، حس بینایی سالم داشته باشد، مرئی بسیار دور و بسیار نزدیک نباشد، مانعی میان بیننده و دیدنی نباشد، نور کافی برای دیدن وجود داشته باشد. مسلّما رؤیت خداوند با این قیود، بدون داشتن جهت و آثار جسمانی ممکن نیست و این همان تشبیه و تجسیم است که شرک به حساب میآید.
🔰 خدایی که محدود باشد -زیرا در مسئلهٔ رؤیت خداوند در قیامت تصریح شده است که خداوند را با چشم خواهند دید- اوّل باید حدودش به وجود آید، پس وقتی چیزی مقدم بر خداوند شود، در نتیجه خداوند از واجبالوجودی ساقط میشود. پس در نتیجه خداوند از خدایی ساقط میشود. و انتهای عقیده سلف صالح اهلسنّت در توحید به اینجا میرسد!
☑️ و اگر خداوند جسم باشد عقاید اصولی اهلسنّت دچار تزلزل شدیدی خواهد شد، زیرا که نهایت عقیدهٔ #تجسیم به الحاد منتهی میگردد همانگونه که بسیاری از مخالفین شیعه از سلفیت به الحاد رسیدهاند!
💢 آری! انتهای عقاید مخالفین شیعه به الحاد و #آتئیست شدن منجر میشود! تا دیر نشده است به قرآن و أهلالبیت -صلوات الله وسلامه علیهم- برگردید و خود را از عقاید باطل مذهب مخالفان أهلالبیت عصمت و طهارت -علیهم السّلام- رهایی ببخشید!
🚩کانال حقیقت شیعه
🆔 @hagigatshia14
🔴 #اولین شخصی که وارد #بهشت می شود، چه کسی است⁉️
💠💢💠💢💠💢💠💢💠💢
🔷 أَوَّلُ مَنْ یدْخُلُ الْجَنَّةَ؛
🔶 #امیرالمومنین، علی (علیه السلام) اولین کسی است که وارد بهشت میشود.
✨ حضرت فرمود: رسول خدا (صلی الله علیه و آله) به من فرمود:
🍃 تو اولین داخل شونده #بهشت هستی.
گفتم: یعنی قبل از شما وارد بهشت
میشوم؟
فرمود: آری؛ چون تو پرچمدار و صاحب لوای من هستی.
تو هم در دنیا و هم در آخرت، پرچمدار من هستی، و پرچمدار نیز جلوتر حرکت میکند.
من آن روزی را میبینم که تو وارد بهشت شدهای و لوای حمد نیز در دست توست و همه در زیر آن هستند.
📚بحارالانوار، ج٣٩ ص ٢١٧
🚩کانال حقیقت شیعه
🆔 @hagigatshia14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ
📹اگر ابلیس بر آدم سجده می کرد چه میشد؟
💥ببینید و انتشار دهید
🚩کانال حقیقت شیعه
🆔 @hagigatshia14