eitaa logo
🚩🏴حاج قاسم🚩🏴
848 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
9.6هزار ویدیو
16 فایل
ایدی مدیر مالک: @MuhammadF313 کشکول جامعی از مطالب متنوع سیاسی ؛ اجتماعی؛ فرهنگی؛ طنز؛ خانواده؛ .... به ما بپیوندید🙏🪴🌺💖
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️‏فاجعه یعنی ؛ زمام یک دولت را به کسی بدهند که؛ - خدمت سربازی شو هم آمریکا بوده! - داخل تیم مذاکره کننده اش چندین جاسوس بوده... - برجام رو نخونده امضا کرده! - ٨ سال کشور رو عقب نگه داشت! - کشورهای همسایه رو دشمن کرد! - جبهه مقاومتی که برای حفاظت از اسلام و ایران می‌جنگیدن رو ضعیف کرد! - علیه سردار سلیمانی بدگویی کرد و... بله از این فاجعه بزرگتر نداریم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌸💐❤️💐🌸🍃 السلام علیک یا ثامن الحجج ؛ یا علی ابن موس الرضا"ع"...😭 ادرکنا و اشفعنا فی الدنیا والآخره🤲 سلام و تحیت ویژه؛ باز رسیدیم به ساعت ۸ و قرار عاشقی🙏💐🌸😭 تسلیت ویژه عاشورای حسینی🙏🏴🌹 اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضاالمرتَضی ؛ الامامِ التّقی النّقی ؛ وحُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ؛ و مَن تَحتَ الثری ؛ الصّدّیق الشَّهید ؛ صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه؛ کافْضَلِ ما صَلّیَتَ‌عَلی‌اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِک...💐😭 مولا جان؛ دستان با سخاوت شما و دلهای پر از حاجت و آرزوی ما...🤲😭 بویژه سلامتی و ظهور امام زمان "عج"🤲💐 تماس مستقیم ۰۵۱۴۸۸۸۸ 🍃🌸🌺💐🌺🌸🍃 "عج"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شراب خوار،قمارباز، زناکار، بی حجاب و.. میتونن بیان به مجلس عزاداری امامجلس عزا جای شرب خمر، زنا،قمار وکشف حجاب نیست! عزاداری زنان در لندن رو ببینید! «عزادار واقعی»حرمت نگه میداره چون میدونه درمحضر کی قرار داره! زنجیرزنی دختران بی حجاب اسمش عزاداری امام حسین نیست نمایش خیابانی و اشاعه علنی فحشاس. 🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قضیه ی همون: کمال همنشین در من اثر کرد! مراقب باشیم با چه افرادی همصحبتیم! با چه سطح افکار و عقایدی همنشینیم! . ع 💔 🖤
🔺جاج کردن ویدیوی دسته عزاداری با حضور دختران بیحجاب آنهم با نشر ویدیو، ترویج بیحجابی است، نوادر را بولد نکنید‌.... .
🔴انتقاد شریعتمداری از دعوت صداوسیما از ظریف 🔹مدیرمسئول روزنامهٔ کیهان: دعوت از آقای ظریف یک اقدام نامتعارف است و فاقد توجیه منطقی و قانونی است. کاش صداوسیما از جناب پزشکیان برای حضور در سیما دعوت می‌کرد. 🔹مخصوصاً اینکه کنفرانس خبریِ از قبل اعلام‌شدهٔ ایشان به تعویق افتاده و معلوم نیست چرا هنوز انجام نشده است. 🔹آقای ظریف مسئولیت رسمی ندارند و جایگاه کنونیِ ایشان یک جایگاه درون‌حزبی است و از این روی دعوت از آقای ظریف نمی‌تواند توجیه قابل‌قبولی داشته باشد. 🔹به اعتقاد بنده، جناب ظریف قبل‌از حضور یک‌طرفه در تلویزیون باید به چند سؤال دربارهٔ عملکرد خود توضیح بدهند و کاش برادر عزیزمان جناب آقای جبلی قبل‌از دعوت از آقای ظریف برای حضور یک‌طرفه، از برخی کارشناسان برای پرسش چند سؤال راهبردی از ایشان هم دعوت به عمل می‌آوردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️به نظر شما رییس جمهور منتخب اصلی مردم ایران کدومشون هستن؟ اونی که داره ترکیب وزرا رو میچینه یا اونی که داره برای نوه خودش آبنبات میخره؟ هنوز هم بگیم دولت سوم روحانی نیست! باشه نیست... اما من به شخصه برای کسی که یک قرارداد بین المللی رو بدون خوندن، امضا زده باشه و باعث ایجاد شدن خسارت سنگین به یک کشور و مردمش شده باشه پُستی در حد یک نظافتچی در شرکت هم در نظر نخواهم گرفت. شما رو نمیدونم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌ آدرس غلط بهتون ندن‼️ 👈 رأی اصلاح‌طلبان از ۲۴ میلیون سال ۹۶ به ۱۶ میلیون در سال ۱۴۰۳ رسیده 👈👈 و رأی جلیلی از ۴ میلیون سال ۹۲ به ۱۴ میلیون در سال ۱۴۰۳ رسیده✌️ .
فوری ❌❌❌ سریع تماس بگیرید ۱۶۲ اعتراض کنید بابت دعوت ظریف به عنوان رییس شورای سیاستگذاری دولت جدید اولا چنین شورایی هیچ بستر قانونی ای ندارد در ثانی هنوز حکم پزشکیان تنفیذ نشده که بتواند اقدام قانونی ای انجام دهد لذا دعوت از چنین فردی که جایگاهی که به او منتسب شده محمل قانونی ندارد هیچ توحیهی ندارد ❌❌❌❌👆👆👆👆❌❌❌❌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_6023612098435615792.mp3
11.05M
📌مجموعه صوتی 🔖روایت اول: فردای روز واقعه 🎧بشنویم مصیبتی را که او هر صبح و شام می‌بیند و خون می‌گرید! 👈بشنوید و نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سپاس وتحیت💐🌸 شبتون بخیر🌸💐 عزاداریتون‌مقبول وماجور💐🏴 طلب آمرزش و غفران و تعالی برای رئیس جمهور محبوب و همراهان شهیدشون💐🤲 تا فردا بدرود💐🌸 حلال کنید.درپناه خداباشید💐 التماس دعای ویژه در این شب تلخ کربلایی ها🏴😭 🍃💐🌻🌸🌻💐🍃
. 🔹ظریف امشب در تلویزیون درباره نامزدهای تصدی وزارت گفت: 🔻«از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی گیرید (!) 🔻اگر ۵۰ سال داشته باشید هیچ امتیازی نمی‌گیرید؛ از زیر ۵۰ هر چه جوان‌تر باشید امتیاز بالاتر است.  اگر مرد باشید هیچ امتیاز نمی‌گیرید، زن باشید ۱۰ امتیاز می‌گیرید. اگر سابقه وزارت داشته باشید، امتیاز منفی می‌گیرید». 🔹ظریفی در واکنش به این سخنان ظریف نوشت: یک دختر جوان ۲۰ ساله یهودی و بدون سابقه وزارت، می تواند بالاترین امتیازات را کسب کند! 🔹اما از این طنز تلخ که بگذریم، ظریف چگونه فردای عاشورای حسینی به خود اجازه می دهد در مملکت اهل بیت علیهم السلام، شیعه بودن را عامل امتیاز منفی برای وزارت معرفی می کند و داشتن دین و مذهبی دیگر را عامل رجحان بداند؟ و اصلا چرا اصرار دارد به اختلافات مذهبی دامن بزند و در این میان، اکثریت را کنار بگذارد؟!
♦️‌شورای تعیین وزرا، یا جمع متهمان و محکومان پرونده‌ها؟! 🔹‌برخی اعضای شورای راهبری دولت جدید و کمیته‌های فرعی آن که اسامی آنها در رسانه‌های مدعیان اعتدال و اصلاحات منتشر شده، سوابق فعالیت‌های مجرمانه و بازداشت یا محکومیت قضائی دارند! 🔹‌خبرگزاری خبر آنلاین وابسته به برخی مدیران دولت روحانی، اعضای شورای راهبردی دولت چهاردهم را این‌گونه برشمرده است: «علی شکوری‌راد‌، ‌هادی خانیکی، محسن رنانی، فاطمه مهاجرانی، محمدجواد ظریف، محمدجواد آذری‌جهرمی، علی عبدالعلی‌زاده، محمد قائم‌پناه، سیدرضا صالحی ‌امیری، علی ربیعی، الیاس حضرتی، حسین مرعشی، محمد صدوقی، شهیندخت مولاوردی، حسین عبده تبریزی، نورالدین آهی، عباس عبدی، علی تاجرنیا، فیاض زاهد، محمدرضا جلایی‌پور و علی طیب‌نیا». 🔹‌در میان این افراد و همچنین برخی اعضای کمیته‌های انتخاب وزیران، اسامی برخی بازداشتی‌های فتنه و آشوب 1388 (شورش علیه جمهوریت و انتخاب مردم)، متهمان پرونده فساد کرسنت، متهم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان، شریک نزدیک شهرام جزایری (مفسد اقتصادی دوره موسوم به اصلاحات)، متهمان سوء‌ مدیریت در دولت روحانی، متهمان اجرای سند ضد فرهنگی و ضد اسلامی 2030 و... دیده می‌شود و جای شگفتی است که افراد ناصالح و ناشایستی از این دست بخواهند در مسند معرفی وزیر و مدیر بنشینند و به اسم گره‌گشایی از معیشت مردم، حجم خسارت‌های دولت قبل خود را چند برابر نمایند.
50.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دسته عزاداری خواهران و برادران در شام غریبان امسال در یکی از پارک های کرج که وضعیت فرهنگی نامناسبی داره... ✍ متأسفانه بعضا و از باب دلسوزی، خود مؤمنین و عزاداران، کلیپی از یک دسته ی عزاداری در کرج رو اینقدر بازنشر کردن که چندین برابر دیده شده و خودمون رسما نادانسته در حال اشاعه ی اون هستیم طوری که انگار همه جا از این مدل پوشش های غلط و رفتار اشتباه وجود داره! خیلی خیلی خیلی کم ممکنه چنین اتفاقی بیفته و در اغلب موارد خود مردم، ممانعت می کنن و اصلاح... مراقب باشیم ناخواسته و نادانسته تبدیل به لشکر سایبری دشمن نشیم. پ.ن این کلیپ رو تا می تونیم بازنشر کنیم تا نشون بدیم مردم مؤمن و دغدغه مند کرج، چقدر بیدار و در صحنه هستن. ماشاء الله
🅾 مردم دولت سوم روحانی رو تحویل بگیرید گوارای وجودتون 👆 ظریف میگه ۵ تا کارگروه تشکیل شده که قرار هست وزرا رو معرفی(بخوانید انتخاب)کنه 🔹اولی برعهده ظریف که وزیر امورخارجه دولت روحانی بود 🔹دومی برعهده طیب نیا که وزیر اقتصاد دولت روحانی بود 🔹سومی صالحی امیری که مشاور روحانی سرپرست وزارت ورزش و جوانان روحانی که رای اعتماد از مجلس نگرفت و وزیر فرهنگ و ارشاد دولت روحانی بود 🔹چهارمی عبدالعلی زاده که در دولت روحانی مدتی به عنوان رئیس هیئت مدیره شستا و بعد هم مشاور عالی وزیر کشور روحانی بود. 🔹پنجمی هم ربیعی که هم دستیار روحانی و هم مشاور روحانی و هم سخنگوی دولت روحانی و هم وزیر رفاه دولت روحانی بود بعد میگن چرا به این دولت میگید دولت سوم روحانی! اصلا ناف این جماعت رو با دروغ زدن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا