فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ گونزالس نماینده کنگره آمریکا:
🇺🇸 من با چند نفر از افراد شرور واقعی خدمت میکنم؛ گاتز نماینده فلوریدا به خردسالان پول میداد تا در مهمانیهای مواد مخدر با او رابطه جنسی داشته باشند!
#چشم_و_دل_سیرهای_هرزه
#آمریکا_ام_الفساد_قرن
#پدوفیلیسم
#تمدن_نکبت
🇵🇸✌️🇮🇷جنبش مردمی حلالزادهها
📳 @HalalZadeha
⚠️ #تمدن_نکبت و #جاهلیت_مدرن در یک قاب از آمریکا!
#فحشایی_همجنس_بازان
#کالانعام_بل_هم_اضل
🇵🇸✌️🇮🇷جنبش مردمی حلالزادهها
📳 @HalalZadeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 جنبش #زن_زندگی_آزادی در سوئد 🤣😅
انتهای کار بیحجابها در ایران دنباله همین کار سوئدیهاست 😆😄
🔹 سه زن سوئدی به همراه یه آمریکایی باهم زندگی میکنن؛ قسمت عجیب داستان اینه که اونا اسب شدن!😳 و حتی تو خیابون به مردم سواری میدن!🤯
#کالانعام_بل_هم_اضل
#جاهلیت_مدرن
#تمدن_نکبت
🇵🇸✌️🇮🇷جنبش مردمی حلالزادهها
📳 @HalalZadeha
🅾 افزایش اوتیسم و ADHD در کودکانی که مادرشان گل مصرف میکند!
▪️ مصرف حشیش و گل در دوران بارداری ADHD، اوتیسم و ناتوانی ذهنی در کودکان را افزایش میدهد!!
#تمدن_نکبت
#جاهلیت_مدرن
#کالانعام_بل_هم_اضل
🇵🇸✌️🇮🇷جنبش مردمی حلالزادهها
📳 @HalalZadeha
8.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 اعتراض «سِودا تُرکوسِو» نویسنده و مجری ترکیهای به اجرای پروژهی فمینیستی #زن_زندگی_آزادی توسط غرب:
❌ بیناموسی و بیاخلاقی را به زور به نسل جدید تحمیل کردند‼️
#حیازدایی_پروژه_اصلی_فمینیسم
#فمینیسم_ضد_حقوق_زنان
#تمدن_نکبت
🇵🇸✌️🇮🇷جنبش مردمی حلالزادهها
📳 @HalalZadeha
🔹طرح لباس تیم دو و میدانی آمریکا برای المپیک پاریس که اعتراض خیلی از ورزشکاران زن رو به دنبال داشته🤯
🔺تفاوت معنادار لباس زنان و مردان!😡
منبع:
https://edition.cnn.com/2024/04/16/opinions/olympics-team-usa-paris-nike-track-and-field-uniforms-criticism-campoamor/index.html
#چشم_و_دل_سیرهای_هرزه
#آمریکا_ام_الفساد_قرن
#تمدن_نکبت
🇵🇸✌️🇮🇷جنبش مردمی حلالزادهها
📳 @HalalZadeha
🔰 خانواده مدرن و سنتی
▪️در سالهای اخیر زیاد شنیدهایم که غرب در حال بازگشت به خانواده و اصلاح روند اشتباهی است که پیموده است و معمولا اینطور گفته میشود که خانوادهمحوری یکی از رویکردهای مهم موج چهارم فمینیسم است. اما خود غربیها محوریت موج چهارم را بر توانمندسازی زنان، استفاده از ابزارهای اینترنتی برای گفتن از تجربههای زیسته و آزارهای جنسی که با آنها مواجه بودهاند میدانند.
اگر فرض بر صحت این مدعا در بازگشت غرب به خانواده باشد سؤال این جاست که غرب در حال بازگشت به کدام خانواده است؟ آیا منظور از خانواده در نگاه آنها همانی است که مد نظر ماست یا این دو تعریف تفاوت اساسی و ماهوی دارند؟
▪️واقعیت این است که در غرب خانواده از خانوادهی «سنتی» به «مدرن» تغییر کرده است. خانوادهای که در آن «فرد» محور است و اصالت با فرد است نه جمع و مبانی ارزشی نیز بر اساس منافع فردی تعریف میشوند. با این مبنا رویکرد اصلی و اولیه در تنظیم روابط، «حقوق» است نه ارزش های اخلاقی و انسانی و آنچه رابطهی زن و مرد را تعیین میکند تفکیک نقش بر اساس ویژگی های ذاتی مبتنی بر جنسیت نیست بلکه با مبنای برابری است. در خانواده مدرن ارزشهای خویشاوندی کنار گذاشته شده و ارزشهای فردگرایانه جایگزین شدهاند.
▪️از سوی دیگر به اذعان خانم "ایزابل ساهیل" در کتاب «نسل رها شده» با توجه به شرایط پیش آمده که محصول آزادی بیضابطهی روابط جنسی است «نیاز به بازتعریف مفهوم خانواده» در کشوهای غربی است. کما این که تعاریف جدید را در قانونی شدن انواع خانوادهی همجنس نیز شاهد هستیم.
▪️اگر چه سریالهایی مثل «این ما هستیم» یا انیمیشن «انکانتو» سعی دارند الگویی خویشاوندی سه نسلی با حضور پدربزرگ/مادربزرگ، فرزندان و نوهها را نشان دهند و بین زیست مدرن و ارزشهای خانواده سنتی با تکرار عبارت «ما خانواده هستیم» پیوستی ایجاد کنند اما واقعیت این است که رویکرد مدرن با تعریفی که از انسان و روابط زن و مرد ارائه میدهد نتیجهاش همانی شده که در غرب میبینیم نه آنی که در این فیلمها تصویر میشود.
▪️رویکرد مقابل خانواده مدرن، در نگاه اسلامی، خانوادهی سنتی نیست بلکه خانوادهی الهی است که ارزشهای آن برگرفته از مفاهیم عمیق دینی است. در دین، مودت و رحمت ساماندهندهی اصلی روابط میان زوجین است و اگر خانواده از حالت یگانگی و «وفاق» به سمت جدایی و «شقاق» رفت، آنگاه حقوق و کمک از قانون به میدان میآید و حقوق ساماندهندهی ثانویه در روابط زن و مرد خانواده است نه اولیه. اگر در خانوادهی مدرن منافع فردی حاکم است، در خانواده الهی منافع جمعی اولویت دارد و ارزشهای اخلاقی چون ایثار با این نگاه معنا پیدا میکند. در خانوادهای که اسلام میسازد، مبنای تقسیم نقشها نه تنها برابری نیست بلکه بر اساس تفاوتهای ذاتی مبتنی بر جنسیت این تفکیک صورت میگیرد و غایت خانوادهی اسلامی و حتی مفاهیم جنسیت و زوجیت محدود و محصور به دنیا نیست بلکه تا آخرت و زندگی پس از دنیا نیز ادامه دارد.
▪️اگر بخواهیم تفاوت مبنایی نگاه اسلام و مدرنیته در خانواده را بیان کنیم باید برگردیم به مفهوم انسان و تعریفی که از انسان در این دو وادی وجود دارد را بررسی کنیم. که اگر تعریف ما از انسان اومانیستی (عالم بر محور انسان) بود یا الهی و بر محور خدا (عالم و انسان بر محور خدا) خروجیش دو تمدن، دو جامعه و خانوادهای که کوچکترین واحد است با مبانی و ساختار کاملا متفاوت خواهد شد و از این حیث از نگاه اسلامی هیچگاه نمیتوانیم اشکال زندگی همباش، همجنسگرا و انواع دیگر را که در ساختاری خارج از طبیعت زن و مرد قرار میگیرد را در تعریف خانواده قرار دهیم.
✍🏼 مهدیه منافی
🔻 پایگاه تحلیلی تخصصی عصر زنان
🌐|@asrezanan_ir|
✅ کانال رسمی جامعه بانوان استراتژیست
🌐 @strategistladies