هدایت شده از Samin's note ²
باز من به سرم زد تقدیمی بدم و میدونم که طولی نمیکشه تا به خودم بابت این کار لعنت بفرستم😔🌱
شما این پیامو توی چنل فاخرتون فوروارد میکنید تا من:
¹:اسمتون رو همینجوری حدس بزنم.
²:یه نقاشی گوگولیِ کوچولو تقدیم شما عزیزان کنم و باید بگم که انتظار نقاشی فوق قشنگ نداشته باشین؛ چون بنده توی هنر استعدادی ندارم ولی تمام سعیم رو میکنم و با توجه به وایب چنلتون نقاشی میکشم💘
³:به چنلتون از یک تا ده نمره میدم
عضو باشید و صبور.
تگ
ایگنور هم در شأن شما نیست🌱
ممبرا هم میتونن شرکت کنن
ظرفیت:ببینیم چی میشه✨