هدایت شده از -معمآ کده شک-
سلاااااام
از اونجایی که تقدیمی قبلی رو یادم رفت و الان همه ی لینکا گم شدن تصمیم گرفتم یه تقدیمی دیگه بدم😭🤣
خب ، این تقدیمی اینجوریه که شما میاین پیوی بنده {✨} و لینک کانالتون رو میذارین و منم بهتون یکی از اوسی هام رو میدم ، یه اژدها نصبت به وایبتون بهتون میدم و یه عکس شبیه عکس بالا بهتون تقدیم میکنم 💗✨
آها و اینم بگم که ممبرا هم میتونن شرکت کنن
-معما کده شک-
#چالش ۳۰ روز نوشتن
روز ششم: علایقه ی خودتون یا اعضای خانوادتون به گل و گیاه🪴
https://daigo.ir/secret/4939744193
شما هم اگه دوس داشتید اینجا بگید👆🏻💗
من خیلیییی به گل و گیاه علاقه دارم مامانمم همینطور:)
ولی به خاطر اینکه خونمون نور نداره هیچوقت گل و گیاه درست حسابی نداشتیم🥲
ولی تا پارسال یه پتوس داشتیم که خیلی رشد کرده و بود نصف دیوار خونمون رو گرفته بود ولی خب کم کم پژمرده شد و مجبور شدیم جعمش کنیم..
ولی همیشه جز فانتزی هام داشتن یک مغازه گل فروشیه🌷⭐️
#ناشناس📬
https://eitaa.com/halino91/1887
خاطرات سفیر کتاب خیلی خیلی قشنگیه
---------
ممنونم از نظرت🥲💗
#ناشناس📬
من بیشتر این کتاب ها رو خوندم ولی خیلی بیشتر از همه خاطرات سفیر و نه آبی نه خاکی دوست داشتم
------------
ممنونم از نظرت😍🌱
halino:)🇮🇷🇵🇸
از مامان کتابخونم خواستم که بهم چندتا کتاب خوب معرفی کنه و این کتاب هارو معرفی کرد🥲⭐️ کسی اگه این کت
از صبح سرکار علیه رو شروع کردم و خیلی قشنگه⭐️