در حرم امام رضا به یاد همه ممبر ها و چنل های زیر بودم:))
در سوگ رهبر،samieh،لیلیوم،قورپری،بهارنارنج،کافه هنر،کتاب فروشی خانم اندرسون،کتابخور گل گلی،Melis،شاخه نبات،ریرا و باغچه آفتاب گردون،Narges،مهرماهی،آقای فلانی،طوفان کوچک،کنجد،جلبک های زیرزمینی،میومیو،
مغازه لبخند فروشی،ریح،پیشی خونه صبا و خانواده،فریاد بی صدا،جزر و مد، بوم من.
و همه کسانی که ناخواسته اسمشون نبود🥲
امروز رفتم دندونپزشکی و کش هامو عوض کردم و اینکه از الان درد میکنه اتفاق خوبی نیست😍💔😭