سلااام😼🌟
چند ساعت دیگه مونده تا سال تحویل و حس عجیبی دارم..
بلاخره ۱۴۰۴ تموم میشه
سالی که پر بود از سختی،غم و از دست دادن ادم های خوب،سالی که ما اقا رو از دست دادیم💔
از اینکه نماز عید فطر رو امسال اقا نمیخونه، از اینکه امسال اقا پیام نوروزی رو نمیدن قلبم و تمام وجودم میسوزه💔
۱۴۰۴ برام سالی بود پر از احساسات عجیب که تا حالا تجربه شون نکرده بودم..
و البته اتفاقات خوبی هم افتاد مثل پیدا کردن یه عالمه دوست های جدید،دیدن سریال استرنجر تینگز،هم کلاسی های پایه،چنلم پیشرفت کرد،اعتماد به نفسم بیشتر شد،به هر ادمی اعتماد نکردم، به ژورنال درست کردن علاقه مند شدم،بافتنیم رو تقویت کردم و..
خلاصه که امیدوارم سال ۱۴۰۵ برا همه مردم کشورم سال خیلی خوبی باشه،سالی پر از شادی و اتفاقات خوب و نابودی اسرائیل💘🇮🇷
#ناشناس📬
سلام میتونم حضورتون اینجا داشته باشم؟🩷
https://eitaa.com/shamsi_jon
---------------
سلام حتما:))
#ناشناس📬
کتاب خاطرات سفیر خیلی قشنگه
-------------
اتفاقا دارمش و قصد دارم بخونمش🥲
مرسی که معرفی کردی⭐️
هدایت شده از سدخارجی
46.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سال ۱۴۰۴ در ۴۰۴ ثانیه! 🇮🇷❤️🩹
مشاهده نسخه باکیفیت در آپارات
@SedKhareji ✔️
halino:)🇮🇷🇵🇸
برنامه مطالعاتی نوروزی که مدرسه مون بهمون داده😍🥰🔪💔
من برای فارسی عمرااا ۶۵ دقیقه درس بخونم