#ناشناس📬
سلام هالینو خوبی میشه از تقدیمی من حمایت کنی https://eitaa.com/ayeenerozeghar
---------------
سلام مررسی✨
بله حتما:)))
وقتی آتش بس میشه دوباره اسرائیل میره یه تجدید قوا میکنه و بعد چند ماه دوباره حمله میکنه..
هدایت شده از Samieh🇵🇸🇮🇷
واقعا جواب خون اقا و خونوادشون و اونهمه جوون و بچه و کوچیک و بزرگ که پرپر شدن اتش بس نبود.
جواب مردمی که ۴۰ روز کف خیابون بودن اتش بس نبود.
نمیدونم واقعا
#ناشناس📬
https://eitaa.com/mahaaaa87/1574 سلام خآنمی صبحت بخیر..پرایوت ِبنده رو هم یه سر میزنید خوشگل خانوما؟:))🤍
-----------
سلاااام حتما
چقدر چنلت خوش وایبهه😭💘