امسال بین همه سال های تحصیلیم از همه بهتتتررر بوود😀💞
خصوصاا از لحاظ بچه های کلاسمون،همه باهم خیلی متحد بودیم(دائم در حال اعتراض به مدرسه بودیم🤣😛) و خیلییی بچه های کلاسمون پاایه بودن ، واقعا امسال یه نفرم نبود تو کلاس که ازش خوشم نیاد و باهمه خیلی راحت ارتباط گرفتم💓💓
ای کاش سال بعد هم فقط ۱۶ نفر خودمون می بودیم ، دلم نمیخواد دانش آموز جدیدی وارد کلاسمون بشههه😭😭😾
ولی خب از لحاظ درسی و بعضی از دبیرا واقعا هممون سلامت روانمون از دست دادیم💆🏻♀🤡
ولییی با این حال دلم برای کلاس هشتم خیلی تنگ میشه☹️