امسال بین همه سال های تحصیلیم از همه بهتتتررر بوود😀💞
خصوصاا از لحاظ بچه های کلاسمون،همه باهم خیلی متحد بودیم(دائم در حال اعتراض به مدرسه بودیم🤣😛) و خیلییی بچه های کلاسمون پاایه بودن ، واقعا امسال یه نفرم نبود تو کلاس که ازش خوشم نیاد و باهمه خیلی راحت ارتباط گرفتم💓💓
ای کاش سال بعد هم فقط ۱۶ نفر خودمون می بودیم ، دلم نمیخواد دانش آموز جدیدی وارد کلاسمون بشههه😭😭😾
ولی خب از لحاظ درسی و بعضی از دبیرا واقعا هممون سلامت روانمون از دست دادیم💆🏻♀🤡
ولییی با این حال دلم برای کلاس هشتم خیلی تنگ میشه☹️
#ناشناس📬
کام تا لام، نیما ، فوق العاده هستن امیدوارم هرجوری که شده دوباره ایتارتاس کارشون رو بزنن، حتی شده تو روبیکا واقعا دلتنگ روز هایی هستم که فیلم هاشون رو میدم، ولی حتی هودیش هم نتونستم بگیرممم😭💔 راستی زینب خانمی منم همینطور سن و سالت هستم و امروز نتیجه امتحان ریاضی رو گرفتم و به قول خودت عااالیی بودد😭😧 ازه دیگه خوشگله بیا باهم دوست شیم، اسمم رو بخوام بگمم، فاطمم💘 بهم پچ پچ
هم میگن من رو یادت نره هاا و راستی ما امتحان هامون تو پرس لاینه، دیجی فرم چطوره؟
--------------
وااااییی اره خداکنه دوباره استارتشو بزنن😭😭😭
منم خیلیی دوس داشتم هودیشو بخرممدبعتنزنتط😭😭
وااای اسم امتحان ریاضی میاد تنم میلرزه🤣☹️
وااای حتمااا بیا باهم دوس بشییمم ایدی تو بده😭💞😭💞
دیجی فرم به معنای واقعی افتضاحههه امروز امتحانمو ثبت نکرد💆🏻♀🩴
#ناشناس📬
زینب اگر زود پیامم رو نبینی و جواب ندی ناراحت میشممم💔 ( پچ پچ هستم)
----------
واااای زززن من چون تو ناشناس کم پیام میدین خیلییی دیر به دیر ناشناس رو چک میکنم💔
خوشبختم پچ پچ خانووم😭💘
#ناشناس📬
خیلی دارم پر حرفی می کنم ، نه؟ با این که درون گرام😧🤣 و اینکه چیزز، (یادم رفت چی میخواستم بگم😲😲) خب اهان، ماهم پیارسال ۱۶ نفر بودیم واقعاا خوشحال بودیم واقعا متحد بودیم کلاسمون رو میگم، یعنی اون روزا فوقالعاده بود..
ولی خبب پارسال، نمی دونم چی شد طعنه کنایه بچه ها شروع شد، چجوری دل شکستن عادی شد و .. کاش حداقل اون خاطره خوب رو خراب نمیکردن:))
---------------
نه ، اتفاقا دوس دارم ناشناسم همیشه شلوغ باشه😭😂
وااییی چقدر حیففف
اتفاقا منم از همین میترسم که سال بعد همین اتفاق بیوفته برا اکیپمون:((
#ناشناس📬
راستیی خاکتوسرم چقدر پیام میدم پیام قبلی که درمورد بچه های کلاسمون گفتم یادم رفت بگم پچ پچ هستم🙏🏿🤣
------------
🤣💘