امسال بین همه سال های تحصیلیم از همه بهتتتررر بوود😀💞
خصوصاا از لحاظ بچه های کلاسمون،همه باهم خیلی متحد بودیم(دائم در حال اعتراض به مدرسه بودیم🤣😛) و خیلییی بچه های کلاسمون پاایه بودن ، واقعا امسال یه نفرم نبود تو کلاس که ازش خوشم نیاد و باهمه خیلی راحت ارتباط گرفتم💓💓
ای کاش سال بعد هم فقط ۱۶ نفر خودمون می بودیم ، دلم نمیخواد دانش آموز جدیدی وارد کلاسمون بشههه😭😭😾
ولی خب از لحاظ درسی و بعضی از دبیرا واقعا هممون سلامت روانمون از دست دادیم💆🏻♀🤡
ولییی با این حال دلم برای کلاس هشتم خیلی تنگ میشه☹️
#ناشناس📬
کام تا لام، نیما ، فوق العاده هستن امیدوارم هرجوری که شده دوباره ایتارتاس کارشون رو بزنن، حتی شده تو روبیکا واقعا دلتنگ روز هایی هستم که فیلم هاشون رو میدم، ولی حتی هودیش هم نتونستم بگیرممم😭💔 راستی زینب خانمی منم همینطور سن و سالت هستم و امروز نتیجه امتحان ریاضی رو گرفتم و به قول خودت عااالیی بودد😭😧 ازه دیگه خوشگله بیا باهم دوست شیم، اسمم رو بخوام بگمم، فاطمم💘 بهم پچ پچ
هم میگن من رو یادت نره هاا و راستی ما امتحان هامون تو پرس لاینه، دیجی فرم چطوره؟
--------------
وااااییی اره خداکنه دوباره استارتشو بزنن😭😭😭
منم خیلیی دوس داشتم هودیشو بخرممدبعتنزنتط😭😭
وااای اسم امتحان ریاضی میاد تنم میلرزه🤣☹️
وااای حتمااا بیا باهم دوس بشییمم ایدی تو بده😭💞😭💞
دیجی فرم به معنای واقعی افتضاحههه امروز امتحانمو ثبت نکرد💆🏻♀🩴
#ناشناس📬
زینب اگر زود پیامم رو نبینی و جواب ندی ناراحت میشممم💔 ( پچ پچ هستم)
----------
واااای زززن من چون تو ناشناس کم پیام میدین خیلییی دیر به دیر ناشناس رو چک میکنم💔
خوشبختم پچ پچ خانووم😭💘
#ناشناس📬
خیلی دارم پر حرفی می کنم ، نه؟ با این که درون گرام😧🤣 و اینکه چیزز، (یادم رفت چی میخواستم بگم😲😲) خب اهان، ماهم پیارسال ۱۶ نفر بودیم واقعاا خوشحال بودیم واقعا متحد بودیم کلاسمون رو میگم، یعنی اون روزا فوقالعاده بود..
ولی خبب پارسال، نمی دونم چی شد طعنه کنایه بچه ها شروع شد، چجوری دل شکستن عادی شد و .. کاش حداقل اون خاطره خوب رو خراب نمیکردن:))
---------------
نه ، اتفاقا دوس دارم ناشناسم همیشه شلوغ باشه😭😂
وااییی چقدر حیففف
اتفاقا منم از همین میترسم که سال بعد همین اتفاق بیوفته برا اکیپمون:((
#ناشناس📬
راستیی خاکتوسرم چقدر پیام میدم پیام قبلی که درمورد بچه های کلاسمون گفتم یادم رفت بگم پچ پچ هستم🙏🏿🤣
------------
🤣💘
#ناشناس📬
عام من نمیفهمم از درس بدت میاد و اینقدر میخونی
دریافت خوب نیست و اینقدر میخونی
خرخونی و اینقدر می خونی و خب چییی؟
من عاشق مدرسه و درسم و معدلمم ۲۰ هستش ولی تو کل روز نیم ساعت هم درس نمیخونم (یه ربع قبل کلاس درس میخونم)
و اینکه منم هشتمم
-----------
ببین از درس بدم نمیاد ولی خب خوشمم نمیاد(خنثی ام نسبت به درس🤣) و چون قراره سرنوشتمو بسازه و هدف دارم درس میخونم
درسم خوبه همیشه هم جز دانش اموز های خوب کلاسم
و خب قاعدتا درس خسته کننده س و اینکه میام اینجا غر میزنم دلیل به این نمیشه که نخونم😀
سبک و مدل شخصیت و ذهن هر ادم متفاوته یه نفر مثل شما یه ربع میخونه یکی مثل من باید چندین ساعت بخونه تا نمره خوب بگیره.
ولی خب من از مدرسه متنفرم چون استعداد نمیسازه و یه مشت مطلب حفظی رو بخوردمون میده..
ولی چاره ای نیست دیگه🤣