#ناشناس📬
زینب اگر زود پیامم رو نبینی و جواب ندی ناراحت میشممم💔 ( پچ پچ هستم)
----------
واااای زززن من چون تو ناشناس کم پیام میدین خیلییی دیر به دیر ناشناس رو چک میکنم💔
خوشبختم پچ پچ خانووم😭💘
#ناشناس📬
خیلی دارم پر حرفی می کنم ، نه؟ با این که درون گرام😧🤣 و اینکه چیزز، (یادم رفت چی میخواستم بگم😲😲) خب اهان، ماهم پیارسال ۱۶ نفر بودیم واقعاا خوشحال بودیم واقعا متحد بودیم کلاسمون رو میگم، یعنی اون روزا فوقالعاده بود..
ولی خبب پارسال، نمی دونم چی شد طعنه کنایه بچه ها شروع شد، چجوری دل شکستن عادی شد و .. کاش حداقل اون خاطره خوب رو خراب نمیکردن:))
---------------
نه ، اتفاقا دوس دارم ناشناسم همیشه شلوغ باشه😭😂
وااییی چقدر حیففف
اتفاقا منم از همین میترسم که سال بعد همین اتفاق بیوفته برا اکیپمون:((
#ناشناس📬
راستیی خاکتوسرم چقدر پیام میدم پیام قبلی که درمورد بچه های کلاسمون گفتم یادم رفت بگم پچ پچ هستم🙏🏿🤣
------------
🤣💘
#ناشناس📬
عام من نمیفهمم از درس بدت میاد و اینقدر میخونی
دریافت خوب نیست و اینقدر میخونی
خرخونی و اینقدر می خونی و خب چییی؟
من عاشق مدرسه و درسم و معدلمم ۲۰ هستش ولی تو کل روز نیم ساعت هم درس نمیخونم (یه ربع قبل کلاس درس میخونم)
و اینکه منم هشتمم
-----------
ببین از درس بدم نمیاد ولی خب خوشمم نمیاد(خنثی ام نسبت به درس🤣) و چون قراره سرنوشتمو بسازه و هدف دارم درس میخونم
درسم خوبه همیشه هم جز دانش اموز های خوب کلاسم
و خب قاعدتا درس خسته کننده س و اینکه میام اینجا غر میزنم دلیل به این نمیشه که نخونم😀
سبک و مدل شخصیت و ذهن هر ادم متفاوته یه نفر مثل شما یه ربع میخونه یکی مثل من باید چندین ساعت بخونه تا نمره خوب بگیره.
ولی خب من از مدرسه متنفرم چون استعداد نمیسازه و یه مشت مطلب حفظی رو بخوردمون میده..
ولی چاره ای نیست دیگه🤣