#ناشناس📬
عام من نمیفهمم از درس بدت میاد و اینقدر میخونی
دریافت خوب نیست و اینقدر میخونی
خرخونی و اینقدر می خونی و خب چییی؟
من عاشق مدرسه و درسم و معدلمم ۲۰ هستش ولی تو کل روز نیم ساعت هم درس نمیخونم (یه ربع قبل کلاس درس میخونم)
و اینکه منم هشتمم
-----------
ببین از درس بدم نمیاد ولی خب خوشمم نمیاد(خنثی ام نسبت به درس🤣) و چون قراره سرنوشتمو بسازه و هدف دارم درس میخونم
درسم خوبه همیشه هم جز دانش اموز های خوب کلاسم
و خب قاعدتا درس خسته کننده س و اینکه میام اینجا غر میزنم دلیل به این نمیشه که نخونم😀
سبک و مدل شخصیت و ذهن هر ادم متفاوته یه نفر مثل شما یه ربع میخونه یکی مثل من باید چندین ساعت بخونه تا نمره خوب بگیره.
ولی خب من از مدرسه متنفرم چون استعداد نمیسازه و یه مشت مطلب حفظی رو بخوردمون میده..
ولی چاره ای نیست دیگه🤣