بی باک چند گرفتی اصلا کدوم شهری؟
من:۹۰۰ تومن از یزد
مهتاب:
: ̗̀➛ @ham_khan 🛐📚 ꩟
یه بار دیگه آیدی بهخوانت بزار
من:البته
yasi_۱۳
مهتاب:
asal_121
: ̗̀➛ @ham_khan 🛐📚 ꩟
مهتاب چرا جواب نمیده
من:یه کاری براش پیش اومده بعدش حتما جواب میده
مهتاب: ببخشید یه کاری داشتم
: ̗̀➛ @ham_khan 🛐📚 ꩟
تو بهخوان کلی تیکه کتاب گذاشتی وای عالیه میدونی چیه من بخش دی دارم همشو پیدا کردم زدم عاشقتممممم
من:❤️🦋
مهتاب:
: ̗̀➛ @ham_khan 🛐📚 ꩟
عزیزم من هیچ دوستی ندارم میشه آیدیتو بدی رفیق شیم؟😢
من:نه شرمنده عزیزم
مهتاب:
: ̗̀➛ @ham_khan 🛐📚 ꩟
بیشتر چه سبکی میخونی؟ و چه ژانری رو ترجیح میدی؟
من:همه سبکیو یه دور خوندم😂
فانتزی و جنایی
مهتاب:
: ̗̀➛ @ham_khan 🛐📚 ꩟
روانشناسی خوندی؟اسم کتابم بگو
من:اره خوندم
گرگ در لباس میش درباره مقابله با افراد فریبکار
باحال بود خوشم اومد ازش
مهتاب: نه
: ̗̀➛ @ham_khan 🛐📚 ꩟
اکانت ایتاتم مثل بهخوانت عکس پیدین و کای عه؟😍 یا شایدم عکس یه کتاب دیگس؟ چه عکسیه؟😝😝😝
من:نه راستش عکس خودمه و اینکه نگرد چون آیدی ندارم😂
خیلی بامزه ای
مهتاب:
: ̗̀➛ @ham_khan 🛐📚 ꩟
سلام پی دی اف به من بگو بابا رو خوندم و حین خوندن متوجه نبودم ولی وقتی تمومش کردم متوجه شدم چقدر چندش اور بود برام با اینکه 18 سالمه و قبلا هم کتابایی که محتواشون زیاد بود خوندم ولی خب این دیگه خیلی بد بود و خب خیلی خوب میشه اگه پاکش کنین شاید یکی مثل من با کنجکاوی بره سراغش ولی بعد روحیش خراب شه
من:نخوندم عزیزم ولی حتما این کارو میکنم
مهتاب:ببخشید حتما پاک میکنیم.
: ➛ @ham_khan 🛐📚 ꩟