من:نه نخوندم،ولی تا اونجایی که شنیدم قشنگه ارزش خوندن رو داره
مهتاب:
: ̗̀➛ @ham_khan 📚 ꩟
من:عزیزم پیدا کردم میفرستم الان نه تلگرام نه پینترست باز نمیشن تو این اوضاع فعلا فقط روبیکا هس اگه دیدم حتما میزارم
مهتاب: حتما
: ̗̀➛ @ham_khan 📚 ꩟
من:نه نخوندم ولی میدونم قشنگه حتما بخون اخرشو نمیدونم واقعا
مهتاب:
: ̗̀➛ @ham_khan 📚 ꩟