https://eitaa.com/hamelin/14963 یه خوبی ایش که هس خونه هامون نزدیکه تازه تو ک*** زبانم ام هست. ولی درکل نمیدونم احساس میکنم هیچکی اخلاقش تو دبیرستان بهم نمیخوره. راستی هشتگ یادم رفت #استلا
+پس دبیرستانی ، منم همین حس و دارم امسال
یعنی مثلا وقتی توی کلاسم نمیتونم خودمو با دیگران تصور کنم
ولی خب این مشکل ما نیست ، تومیتونی زنگای تفریح یه کتاب بخونی چون مطمعنم یه روز بلاخره یکی میاد و باهات حرف میزنه و باعث میشه دوست بشید🍡:))
https://eitaa.com/hamelin/14966 آره من خیلی زود دوست پیدا میکنم و به همین دلیلم یکم استرسی شدم که چرا دوست پیدا نکردم #استلا (بیبی یودای قدیم)
+نگرانش نباش اصلا
مطمعنن پیدا میکنی شاید افرادی که قراره باهاشون دوست بشی هنوز آماده نیستن
https://secret.timefriend.net/16894273275609
سلامم
میاین حرف بزنیم؟ :>
کسی رو نمیشناسم کسی هم محل نمیده بهم زندگی عالیه داداش
+ منم همینطور ناشناس عزیز، منم همینطور
ولی خب میدونی باید باهاش کنار اومد سعی کن با کارایی که خوشحالت میکنه خودتو سرگرم کنی. هیچوقت به کسی متکی نباش
گلوری میدونی چقدر بدبختم؟ شنبه سه تا آزمون آغازین داریم
+ به بههه... به بههههههههههه
ماهم دوشنبه ازمون ریاضی داریم. و به بهه
بچه تو درس نداری؟
+ وقتی معلم ندارم چجوری درس داشته باشمممم
البته فقط زبان درس داد که اونم بلد بودم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
بازم حس میکنم دونایی
دلتنگی زده به سرت