هدایت شده از Alex's world :»
یعنی چی ماهم کلاس هشتمیم داریم زحمت میکشیم اینجا چرا ما رو نمیبرننن
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
دونا عزیزدلم.. امیدوارم خیلی خیلی خوش بگذره بهتون❤️
حسودی رو با چه تیی مینویسن؟❤️
هدایت شده از Alex's world :»
ولی فاصله ش خیلییی کمتره نسبت به ماهون
زنگ خونه خورد و به دوستم گفتم به مدیرمون خسته نباشید بگیم؟
گفت این سگه کلا پاچه میگیره اصلا ادم نیست ولش کن
به این فکر کردم که در جواب خسته نباشید به ادم میگه ، اصلا چرا باید خسته باشم؟ برو دخترم راه و سد کردی