هدایت شده از Alex's world :»
شاید باورتون نشه ولی من لپای معلم عربی مون رو کشیدم
اون با اون همه ابهت و غرورش:
ولی وقتی میبینم همیشه در حال وقت گذروندن با دوستاشونن جداً حسودیم میشه
امروز اصلا اتفاقات قشنگی نیوفتاد 😍💔 برای تو چطور بود ؟
+اصلا زندگی یجوری شده که نباید توقع داشته باشی اتفاق خوبی بیوفته فقط باید بگی من که عادت دارم
اینجوری دردش هم کم تر میشه
برای منم یکنواخت بود
یکی از معلم های مورد علاقم رو انداختن بیرون به جاش یه خا..یه مال رو آوردن....
+همیشه همین بلا سر معلم خوبا میاد))
یکی از ادمین های این چنل رشته اش معماریه احیانا؟
+خیر ولی من گرافیکم همه مبحثاشون و میخونم😭