یکی از معلم های مورد علاقم رو انداختن بیرون به جاش یه خا..یه مال رو آوردن....
+همیشه همین بلا سر معلم خوبا میاد))
یکی از ادمین های این چنل رشته اش معماریه احیانا؟
+خیر ولی من گرافیکم همه مبحثاشون و میخونم😭
هدایت شده از Alex's world :»
ولی جدیدا که دارم فکر میکنم به این نتیجه رسیدم به جز روابطم با بقیه توی هیچی حسودی نمیکنم
همه رو به من :فلانی یه خونه خیلی بزرگ داره ، یه ماشین و...
من:اها
:یه دوست خوب داره
من:وای))