هدایت شده از Alex's world :»
ولی جدیدا که دارم فکر میکنم به این نتیجه رسیدم به جز روابطم با بقیه توی هیچی حسودی نمیکنم
همه رو به من :فلانی یه خونه خیلی بزرگ داره ، یه ماشین و...
من:اها
:یه دوست خوب داره
من:وای))
بعد با خودت میگی :یعنی الان با اون خیلی خوشحاله؟ به من اصلا فکر میکنه؟