ولی ولی ولی ولیی اون ادمایی که به طرز کیوتی میان بهت میگن به اطرافیانت حسودی میکنن»»»»»»»»»»»
و تو اینجوری ای که باشه اطرافیانم برن گمشن میشه بغلت کنم تورو؟ 🤏
هدایت شده از Alex's world :»
بعد من اینجوریم که اوکی لعنتی حسودی چراا بیا بغلم😭
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
سلام ملیکم:)
https:eitaa.com/majoon_frooshi_lona اینجا مغازه ی منه،به شدتت خوشحال میشم یکی از مشتری هام بشیD: دوستدارت:لونا:))
+برید مشتریش بشید