بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
سلام ملیکم:)
https:eitaa.com/majoon_frooshi_lona اینجا مغازه ی منه،به شدتت خوشحال میشم یکی از مشتری هام بشیD: دوستدارت:لونا:))
+برید مشتریش بشید
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
گلوریا و دونا میشه هرکدومتون بگین چرا اومدین گرافیک؟یعنی هدفتون چیه؟
+خب گلوریا که رشتش علوم انسانیه
ولی من به خاطر علاقم به درسای گرافیک انتخابش کردم
البته بیشتر درساشو نمیشناختم و اشنایی باهاشون نداشتم ولی خوبن همشون))
هدفمم این بود که از این سه سال اینجوری لذت ببرم