بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
من رشتم تجربیه جیلی بده فقط بخاطر خانوادم برش داشتم چون همشون رشتشون تجربیه🫠=)
+وای این یکم بده ولی خب امیدوارم یه نکته مثبت توش ببینی و بهش علاقه مند بشی و یا بهت اجازه بدن که رشتت رو عوض کنی
دلم میخواد بدونم همتون چه رشته ای هستین یا چه رشته ای رو میخواین انتخاب کنین و چه حسی نسبت بهش دارید ㅠㅠ
همکلاسیام باهم:کلاس کنکور میری؟، کلاس تست زنی میری؟ ، اون مشاور کنکوری که میگفتی اسمش چی بود؟
ما هنوز دهمیم
درسته که امادگی برای کنکور خوبه ها
ولی اخه اینقدر؟
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
طبق معمول لینک ناشناس (این ناشناس فقط فقط برای احساسات شماست پس باهاش راحت باشید))))))