بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
من رشتم تجربیه جیلی بده فقط بخاطر خانوادم برش داشتم چون همشون رشتشون تجربیه🫠=)
+وای این یکم بده ولی خب امیدوارم یه نکته مثبت توش ببینی و بهش علاقه مند بشی و یا بهت اجازه بدن که رشتت رو عوض کنی
دلم میخواد بدونم همتون چه رشته ای هستین یا چه رشته ای رو میخواین انتخاب کنین و چه حسی نسبت بهش دارید ㅠㅠ
همکلاسیام باهم:کلاس کنکور میری؟، کلاس تست زنی میری؟ ، اون مشاور کنکوری که میگفتی اسمش چی بود؟
ما هنوز دهمیم
درسته که امادگی برای کنکور خوبه ها
ولی اخه اینقدر؟
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
طبق معمول لینک ناشناس (این ناشناس فقط فقط برای احساسات شماست پس باهاش راحت باشید))))))
وای بعضیا وایبشون اینجوریه که با خودم میگم دونا برو باهاش دوست شو
ولی خب من نمیشناسمشون و به خاطر همین ممکنه در نگاه اول خوب باشن فقط