همکلاسیام باهم:کلاس کنکور میری؟، کلاس تست زنی میری؟ ، اون مشاور کنکوری که میگفتی اسمش چی بود؟
ما هنوز دهمیم
درسته که امادگی برای کنکور خوبه ها
ولی اخه اینقدر؟
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
طبق معمول لینک ناشناس (این ناشناس فقط فقط برای احساسات شماست پس باهاش راحت باشید))))))
وای بعضیا وایبشون اینجوریه که با خودم میگم دونا برو باهاش دوست شو
ولی خب من نمیشناسمشون و به خاطر همین ممکنه در نگاه اول خوب باشن فقط
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
منی که اصلا نمیدونم به چه رشته ای علاقه دارم..خیلی سردرگمم و نمیدونم باید چیکار کنم
+وقتی بفهمی به چه کاری علاقه داری میتونی بری به سمت رشته ای که به اون کار ربط داشته باشه حتی اگه ربطش یکم باشه🤏با فکر کردن به اون کار ، ادامه میدی ، اما خب نیاز نیست زیاد بهش فکر کنی چون کسی فردارو ندیده و اتفاقی که قراره بیوفته میوفته حتما
هدایت شده از Alex's world :»
هیچوقت نمیتونی کل زندگی یکیو بفهمی، چون هممون یه ورژن از خودمون داریم که میخوایم از بقیه پنهانش کنیم..)
-دونا