eitaa logo
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
175 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
159 ویدیو
5 فایل
اینجا محدود شد پس بیاین این طرف https://eitaa.com/hamli36 💫👐🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
نمیگم بده ولی سخته
نمیدونم چی بگم واقعا
وای بعضیا وایبشون اینجوریه که با خودم میگم دونا برو باهاش دوست شو
ولی خب من نمیشناسمشون و به خاطر همین ممکنه در نگاه اول خوب باشن فقط
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
منی که اصلا نمیدونم به چه رشته ای علاقه دارم..خیلی سردرگمم و نمیدونم باید چیکار کنم +وقتی بفهمی به چه کاری علاقه داری میتونی بری به سمت رشته ای که به اون کار ربط داشته باشه حتی اگه ربطش یکم باشه🤏با فکر کردن به اون کار ، ادامه میدی ، اما خب نیاز نیست زیاد بهش فکر کنی چون کسی فردارو ندیده و اتفاقی که قراره بیوفته میوفته حتما
کارام تموم شد-~-
هدایت شده از Alex's world :»
هیچوقت نمیتونی کل زندگی یکیو بفهمی، چون هممون یه ورژن از خودمون داریم که میخوایم از بقیه پنهانش کنیم..) -دونا
مطمعنم سریال خوبیه
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
https:eitaa.com/hamelin/16441 فعلا راهنماییم ولی خیلی دوست دارم بعدا برم هنرستان ( استعداد و علاقشو دارم ) +وای خوبه که به علایق و استعداد هات پی بردی:»»»» ولی خب هنرستان رشته های فراوونی داره
برای اولین بار کاپ زدم..یکم نگرانم احساس میکنم نمیتونم کاپ خوبی براش باشم چون بار اولمه..شاید ناامیدش کنم +اخی کیوت))) نگران نباش ، میدونی فقط بهتره خودت باشی و تظاهر به چیزی که نیستی نکنی ولی خب وابسته نشید به همدیگه و بهش بگو که بیا درکنار هم اسیب نبینیم :)))) امیدوارم اوقات خوبی رو بگذرونید باهم و شاد باشید 🫂))
گایز من خودم دهمم رشتمم ریاضیه. هم به ریاضی علاقه دارم هم توش استعداد دارم اما دلیل اصلی که اومدم این رشته اینه که از رشته‌ی دیگه خوشم نمیومد..همه چیز به استعداد و علاقه نیست. اگه استعداد داشته باشی اما علاقه نداشته باشی به درد نمیخوره چون انگیزه‌ای نداری و ازش زده میشی. و اگه علاقه داشته باشی اما استعداد نداشته باشی بازم به درد نمیخوره. چون اگه یادگیریش سخت باشه با اینکه علاقه دارین اما چون استعدادی ندارین و از پسش برنمیاین علاقتونم از دست میدین. پس برین رشته‌ای که حس خوبی نسبت بهش دارین و میدونین که ازش زده نمیشین♡ +بازم میگم دانش اموزای رشته ریاضی»»»»»» درسته درسته این دوتا ویژگی خیلی مهمه البته ممکنه بعضی وقتا دوسویه باشه و با علاقه استعداد شکل بگیره و برعکس منم همینطور بودم ، به گرافیک بیشتر از بقیه علاقه داشتم واسه همین انتخابش کردم