eitaa logo
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
175 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
159 ویدیو
5 فایل
اینجا محدود شد پس بیاین این طرف https://eitaa.com/hamli36 💫👐🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
گایز من خودم دهمم رشتمم ریاضیه. هم به ریاضی علاقه دارم هم توش استعداد دارم اما دلیل اصلی که اومدم این رشته اینه که از رشته‌ی دیگه خوشم نمیومد..همه چیز به استعداد و علاقه نیست. اگه استعداد داشته باشی اما علاقه نداشته باشی به درد نمیخوره چون انگیزه‌ای نداری و ازش زده میشی. و اگه علاقه داشته باشی اما استعداد نداشته باشی بازم به درد نمیخوره. چون اگه یادگیریش سخت باشه با اینکه علاقه دارین اما چون استعدادی ندارین و از پسش برنمیاین علاقتونم از دست میدین. پس برین رشته‌ای که حس خوبی نسبت بهش دارین و میدونین که ازش زده نمیشین♡ +بازم میگم دانش اموزای رشته ریاضی»»»»»» درسته درسته این دوتا ویژگی خیلی مهمه البته ممکنه بعضی وقتا دوسویه باشه و با علاقه استعداد شکل بگیره و برعکس منم همینطور بودم ، به گرافیک بیشتر از بقیه علاقه داشتم واسه همین انتخابش کردم
وای دوس دارم باهاتون حرف بزنممم
عزیزای دونا مراقب خودتون هستید؟
برای رسیدن به هدفتون درس بخونید
ولی زیادروی نکنید
شاید بعدش موفق بشید
ولی ادم خیلی روانش اذیت میشه))
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
دوناااااااا کمککک میتونی کمکم کنی و بگی که چیکار کنم که امتحان ریاضیم رو خوب بگیرم؟ +خب ببین ریاضی یه درسیه که باید بلد باشی تا بتونی بیست بگیری اگه فکر میکنی همه مباحث رو بلدی فقط به خودت اعتماد کن و برو سر جلسه امتحان ،ولی اگه فکر میکنی بلد نیست چندتا نمونه سوال حل کن اگه همه رو درست حل کردی همچیز اوکیه ولی اگه یکم مشکل داشتی چندتا ویدیو تدریس ببین و بعدش دوباره نمونه سوال هارو حل کن و یچیزی کلاس چندمی؟ شاید بتونم خودم کمکت کنمㅠㅠ
هدایت شده از All I want:))
ینفر:چطوری لثه ات رو زخم کردی؟ من:فقط اومدم در ژله رو باز کنم..
وای سوزشش رو دوباره حس کردم
https:eitaa.com/hamelin/16340 متاسفانه منم وواییی😭😭😭 یه شب تو مدرسه نامردا؟ منم چنین چیزی میخوام جدییی +به نظر خفن میاددد😭😭