https:eitaa.com/hamelin/16464 من کلاس هفتمم
+اخی کوچولوی عزیزم🤏😭
نمیدونم که باید چه رشته ای انتخاب کنم ولی رشته ی هنر رو از همه ی رشته ها بیشتر دوست دارم:)#آنی
+رشته هنر حس خوبی به ادم میده ولی سختی هاش هم زیاده
از کسایی که رشتشون هنره خوشم میاد و از تو خوشم میادد دونا البته فقط برای رشتت نیست هاا#آنی
+وای نظر لطفته
خیلی کیوتیㅠㅠ
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
حدسشو بزنید کی دوباره سرما خورده