از کسایی که رشتشون هنره خوشم میاد و از تو خوشم میادد دونا البته فقط برای رشتت نیست هاا#آنی
+وای نظر لطفته
خیلی کیوتیㅠㅠ
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
حدسشو بزنید کی دوباره سرما خورده