هدایت شده از 🇵🇸چگونه میکشتم ، نوشته ی جک قصاب
پس دوازدهمی ها چیی؟؟؟😭😭😭
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
دهما»»»»»»»»»»»»»»»»»»» بره تا بینهایت😉
البته شیشمی ها هم خوبن فقط بعضیاشون یکم زیادروی میکنن توی خیلی چیزا و...