هدایت شده از ,𝘦𝘴𝘵𝘦𝘭𝘭𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘢𝘵𝘴✦
479.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
جدی ما هشتمیم چرا باید اینقد درس بخونیم؟
دوازدهم چی میشه یعنی؟
هدایت شده از Alex's world :»
از طرف تایپ mbti تون یه چیز رندوم بگید بزارم اینجا
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
دونا ببین عزیزم من هم ریاضی دوست دارم هم هنر هم تجربی حالا درد من این است در همه اینها استعداد دارم(هه ایم جینیس)بعد حالا موقع انتخاب رشته چه کنم؟خودم میخوام برم گرافیکا اما میگم نه میرم تجربیریاضی بجاش موقع کنکور،کنکور هنر هم میدم مشکل کجاست؟بین تجربی و ریاضی موندم.
+خب بیا به درساشون نگا کن
مثلا ریاضی حسابان داره و هندسه و...
تجربی زیست و شیمی و...
گرافیک هم مبانی و مناظر و...
ببین کدوم جذبت میکنه