هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
جدی ما هشتمیم چرا باید اینقد درس بخونیم؟
دوازدهم چی میشه یعنی؟
هدایت شده از Alex's world :»
از طرف تایپ mbti تون یه چیز رندوم بگید بزارم اینجا
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
دونا ببین عزیزم من هم ریاضی دوست دارم هم هنر هم تجربی حالا درد من این است در همه اینها استعداد دارم(هه ایم جینیس)بعد حالا موقع انتخاب رشته چه کنم؟خودم میخوام برم گرافیکا اما میگم نه میرم تجربیریاضی بجاش موقع کنکور،کنکور هنر هم میدم مشکل کجاست؟بین تجربی و ریاضی موندم.
+خب بیا به درساشون نگا کن
مثلا ریاضی حسابان داره و هندسه و...
تجربی زیست و شیمی و...
گرافیک هم مبانی و مناظر و...
ببین کدوم جذبت میکنه
امسال نهمم... انتخاب رشته دارم قراره برم انسانی (حقوق،وکالت)!! اما من میخواستم فقط یه طراح لباس بشم🥺چرا... چرا از طراح لباس بودن منصرفم کردننن!!!!! 🥲😭😭
+نذار دیگران منصرفت کنن ، فقط به خودت باور داشته باش که علاقت قلبیه و میتونی از پسش بر بیای
طراحی دوخت و طراحی لباس رشته های خوبی ان
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
مردم :
حالا من:
من از تجربی چندشم میشه حوصله ی حساب کردن ریاضی و ندارم هنر هم دقتشو ندارم استعدادمم خوب نیست انسانی هم که اصلاااا حفظ کردن و ولش کنین😭😭
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
ما هنوز دهمیم درسته که امادگی برای کنکور خوبه ها ولی اخه اینقدر؟
قطعا بعدها که بزرگ بشن خیلی هاشون پشیمون میشن که چرا انقدر به خودشون سختی دادن و خودشون رو تو فشار قرار دادن...