جوری که بچههای کلاسمون حوصلهسربر و دو رو هستن<<<<
+به چشم یه سرگرمی نگاه کن
بدون یه ادمایی هستن که بعضی وقتا بهشون بخندی و بگی وای اینا چقدر خنگن
یه چندوقته زیادی دارم درباره این زندگی فکر میکنم و بیشتر دارم افسرده میشم..ولی لذت میبرم عجیبه
+به چشم افسردگی بهش نگا نکن
به این فکر کن که این یه حس زودگذره و قرار نیست همیشه همراهت باشه
شاید وقتی که امتحانتو خراب کنی با خودت بگی وای دارم افسرده میشم ولی وقتی بعدش یه کاری رو درست انجام میدی میفهمی که نه زندگی هنوز جذابه
فقط ازش لذت ببر
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
راستشو بخوای یه بلیت سینما 30 هزار تومنه
و تو با پونزده تومن میتونی بری یه نوشیدنی یا چیپس یا هر چیز دیگه ای باهاش بگیری و با فیلم بخوری
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
راپید دیدم تو تهران 70 هزار تومن