هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
بیاین از چیزایی که دست خودتون نبوده و نیست هم خجالت نکشید
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
اینا همه اعتماد بنفس شمارو کامل میکنن
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
دونا دلم گرفته..میشه باهم حرف بزنیم؟
+اوه عزیزم متاسفم که نبودم ولی هروقت که این پیام رو دیدی میتونی بیای و باهامون حرف بزنی و اگه خواستی میتونی توی همون ناشناس چت کنیم
فضای هنرستان خیلی از دبیرستان بهتره کاش میتونستم هنرستان رو هم تجربه کنممم
+فضاش یکم بهتره حقیقتا
یعنی اینجوریه که چهارشنبه ها طراحی دوختا مانکن میارن ، بعضیا تخته رسم دارن و... متنوعه
تا حالا احساس کردی که افسرده شدی؟))من هزاران بار تجربه ش کردم...همم..راستی سلامم#آنی
+سلام کیوتی
افسردگی چیزیه که همه تجربش میکنن
یعنی بیشتر افراد پس منم تجربش کردم و اصلا اشکال نداره اگه بخوای راجبش حرف بزنی