eitaa logo
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
175 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
159 ویدیو
5 فایل
اینجا محدود شد پس بیاین این طرف https://eitaa.com/hamli36 💫👐🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
دونا دلم گرفته..میشه باهم حرف بزنیم؟ +اوه عزیزم متاسفم که نبودم ولی هروقت که این پیام رو دیدی میتونی بیای و باهامون حرف بزنی و اگه خواستی میتونی توی همون ناشناس چت کنیم
فضای هنرستان خیلی از دبیرستان بهتره کاش میتونستم هنرستان رو هم تجربه کنممم +فضاش یکم بهتره حقیقتا یعنی اینجوریه که چهارشنبه ها طراحی دوختا مانکن میارن ، بعضیا تخته رسم دارن و... متنوعه
تا حالا احساس کردی که افسرده شدی؟))من هزاران بار تجربه ش کردم...همم..راستی سلامم +سلام کیوتی افسردگی چیزیه که همه تجربش میکنن یعنی بیشتر افراد پس منم تجربش کردم و اصلا اشکال نداره اگه بخوای راجبش حرف بزنی
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
محل امن:)))) ناشناس برای حرف ها و احساساتتون خودتون رو محدود نکنید و راجب همچیز صحبت کنید^-^ (پیام
https:eitaa.com/hamelin/16656 امم راستش.‌.من یه دوستی دارم که بست فرندمه و خیلیم حساسه، منم درکش میکنم که حساس باشه. اونو خیلی دوست دارم و واقعا برای شخص مهمیه. یعنی اگه ولم کنه واقعا از هم میپاشم..و از اون طرف چندوقته که با یه نفر آشنا شدم و اونم احساساتیه و زود وابستم شده..و بهم گفت که پروفایلامونو باهم ست کنیم. منم تاحالا اینکارو نکرده بودم و از پروفایلمم خسته شده بودم واسه همین گفتم باشه. و الان از وقتی که پروفایلامونو ست کردیم، اون بست فرندم آنلاین نشده و واقعا نگرانم که شاید بخاطر این موضوع ناراحت شده باشه..اگه دیگه آنلاین نشه یا بهم بگه بیا کات کنیم چی؟اصلا نمیتونم تصورشو کنم..نمیخوام هیجکدومشونو ناامید کنم..میشه کمکم کنی؟ +میدونی این شرایط واقعا شرایط بدیه ایستادن توی اون نقطه ای که میخوای همه رو با دست هات نگه داری ولی بعد از یه مدت دست های خودت خسته میشن فقط از چیزی نترس چرا به خودت استرس میدی ؟ به خاطر ست کردن یه پروفایل اون بست فرندت نباید باهات کات کنه چون این نشون میده که اون واقعا یه بست فرند نبوده و خب تو چرا وابسته ای؟ چرا؟؟ دوستا ادمای مهمی هستن و نقش خیلی مهمی برامون دارن و ما میخوایم کنارمون نگهشون داریم تا خوشحال باشیم ، غیر از اینه؟ پس چرا میای و با فکر کردن به اینکه بدون اون از هم میپاشی و ... خودت رو عذاب میدی؟ من تابستون واقعا درگیر این موضوع بودم و فقط احساس میکردم هرکاری که دارم انجام میدم دیگران رو ازم دور میکنه واسه همین خودم رو محدود کرده بودم ولی خب فکر میکنی این باعث میشه خوشحال باشیم؟ نه ، معلومه که نه پس اگه بهت گفت بیا کات کنیم ، کاملاباید توجیهش کنی که این کارش خودخواهیه و تو مقصر نیستی :)))🫂❤
هدایت شده از دنیای موازی؛
هدایت شده از دنیای موازی؛
هدایت شده از دنیای موازی؛
https://eitaa.com/dany_daily/1843 گول نخور اینا نمیریزن
سلام اهالی