هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
به اینستا اشاره میکنم * اگه روز افتضاحی داشته باشی چی میتونه حالتو خوب کنهو
من الان فقط اسکرین میدم بهت وقتی دلیت اکانت کنم که اسکرینی نیست که بخوام بدم