وقتی توی گپ همکلاسیات همشون اسمای عجیب دارن ولی از روی چت کردنشون میتونی بفهمی کی کیه:
وقتی میفهمم بین همسایه های اینجا از همه سنم بیشتره احساس بچه بودن پیدا میکنم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
اگه هستید
نظرتون چیه حرف بزنیم؟