اما خب اگه نیاز دارید که یکی بهتون بگه -افرین کارت خوب بود- من اینجام
https://eitaa.com/Alexworld/11265
هاها کی من؟
عزیزم بدون که افسردگی داره در من به سر میبره
باید بشینم کاغذ فابریانوامو بچینم
۱۰×۱۰ اگه دستم بلرزه همینحوری پولامو ریختم تو جوب
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
خب دوستان ببینید کاغذ میخوایم(قطعا) ، خطکش در اندازه های مختلف ، کاتر و مداد ✔️
ادرس و شماره لوازم تحریری روی پلاستیکه هست
اگر کرمان هستید برید بخرید
بله خیلی برادران منصفی هستن✔️(احتمالا)