اره رو کاغذ هم میکشه
فقط اگه با مرکب بکشی جوهر پس میده
و خب راپید هم ممکنه جوهر پس بده ولی میتونی با خودکار مشکی بکشی
و فابریانو باعث میشه این بیشتر وایب نقشه بگیره
هدایت شده از 𝓷𝓲𝓶𝓸
اره شاید کشیدممم
فابریانو چنده؟ بگم به بابام برام بگیره🌚
متاسفانه دقیق یادم نمیاد ولی سایزای متفاوت داره
و فکر کنم ۱۵a3 تومن باشه
با پول کاغذ و راپید و وقتی که میذارم در میاد ۱۵۰هزار ولی چون شمایی بهت میدم ۱۰۰ خیرشو ببینی🌚🤏
https://eitaa.com/Nimomo/826
اره تا جایی که یادمه مناسبه ولی خب
اگه عجله ای نداشته باشی میتونم دفعه بعدی که رفتم لوازم تحریر قیمت سایزای مختلفشو بپرسم
و البته این ده عددیه به دردت میخوره؟